sekretær/chatol/ dameskrivebord
Fra : Ukendt

Dato : 19-01-10 10:14

Hej
Jeg er på udkig efter et møbel af typen chatol/sekretær - men ikke de
gammeldags rokokotyper i poleret nød.
Jeg er egentlig på udkig efter et skrivemøbel i eg, meget gerne med klap
eller en skuffe, hvor man kan lægge den bærbare i, når den ikke er i brug og
evt gemme lidt papirer, der ikke lige skal ligge og flyde. Det skal ikke
være et almindelig kontorskrivebord, da det ikke passer i stuen - på den
anden side kunne nogen af de små "dameskriveborde" måske nok passe.
Er der nogen, der ved om der findes nogen, der laver moderne chatoller?
(Det er træls nok man egentlig godt ved, hvad man ønsker, men ikke kan finde
det (som fx tv-skabe som pludselig dukkede op, da alle var ved at skifte til
fladskærme og ikke længere havde brug for dem!)vrisse, vrisse)

Med venlig hilsen, Leopold

Fra : Carsten

Dato : 19-01-10 21:00

"Firstname Lastname" <None> skrev i en meddelelse news:4b5577e7$0$56794
> [...]
> og evt gemme lidt papirer, der ikke lige skal ligge og flyde. Det skal
> ikke være et almindelig kontorskrivebord, da det ikke passer i stuen

sådan et her måske ? det har vi stående i stuen. Tror nok det er købt i
holland i sin tid. Det er egetræ, men sikkert kun finér. Det var vist
monsterdyrt...

http://www.rosenvej-88.dk/album/chatol.jpg

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-10 09:18

"Carsten" <carsten@nosp_jensen.dk> skrev

> sådan et her måske ? det har vi stående i stuen. Tror nok det er købt i
> holland i sin tid. Det er egetræ, men sikkert kun finér. Det var vist
> monsterdyrt...

Noget i den stil men spinklere - det ser stort ud.