"Kristne er da så tolerante..."
Fra : Henrik V Blunck

Dato : 18-01-10 19:30

"Kristne er da så tolerante..."

Mange tror kristne er så tolerante, men i missioneringens “hellige” navn
er visse en del mindre tolerante end folk tror. I artiklen “Kristelig
fagbevægelse sagsøgt for fyring” kan du på Kristeligt Dagblad læse
hvordan den gule fagbevægelse KF har fyret en medarbejder fordi hun ikke
ville bede morgenbøn.

Læs resten her: http://TwitPWR.com/BTx/

Henrik Blunck
Twitter: http://twitter.com/henrikblunck
Facebook: http://www.facebook.com/henrikblunck

Fra : Andreas Falck

Dato : 19-01-10 00:30

Henrik V Blunck skrev i

> "Kristne er da så tolerante..."
[ ... ]

Og jøder er også virkelig tolerante - de skyder og henretter de
palæstinensere de ikke kan lide!!

Og Henrik Vestergaard Blunck er en mega hykler

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-10 01:11

Andreas Falck wrote:
> Henrik V Blunck skrev i

> [ ... ]
>
> Og jøder er også virkelig tolerante - de skyder og henretter de
> palæstinensere de ikke kan lide!!

Alle jøder ? Men ok, du bruger bare samme retorik som Martin Luther, der
mente at jødernes hus skulle brændes.

/Martin

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 19-01-10 07:00

Martin Møller Skarbiniks Pedersen skrev:

> Alle jøder ? Men ok, du bruger bare samme retorik som Martin Luther, der
> mente at jødernes hus skulle brændes.
> /Martin

Godt set, Martin.

Problemet er jo tydeligt for enhver: når der ikke er flere argumenter,
så er det nemmere med tilsvining. Det er den primære årsag til jeg ikke
tager AF's synspunkter spor alvorligt.

Artiklen gjorde opmærksom på et problem, og *visse* vil bnre ikke
erkende, at Kristelig Fagbevægelse udstiller et alvorligt problem i
selve menneskesynet.

Åbenbart en effekt af for mange år med den borgerlige regering...

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-01-10 09:06

## Krydspostet - FUT sat til dk.livssyn ##

*Mennesker* er intolerante.
Jøder, kristne, muslimer, hinduer, you name it.

De mest tolerante mennesker jeg har set for nylig, var
dog katolikkerne i nedenstående videoer. - De sidder
stille og roligt og tager imod angrebene:

http://www.youtube.com/watch?v=RuPfymsbNkE
http://www.youtube.com/watch?v=uH6DI37bK6I
http://www.youtube.com/watch?v=SumnIqY_tUM
http://www.youtube.com/watch?v=kHnVWs3Et8M
http://www.youtube.com/watch?v=VI2WvD1gz7I

Men ok, de er også oppe mod hårdtslående, overbevisende argumenter.

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-01-10 10:48

Henrik V Blunck skrev i

[ ... ]
> Artiklen gjorde opmærksom på et problem, og *visse* vil bnre ikke
> erkende, at Kristelig Fagbevægelse udstiller et alvorligt problem i
> selve menneskesynet.

Der er langt større problemer i det menneskesyn den jødiske statsterrorisme
står for, og som du jo tilsyneladende går ind for.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Vidal

Dato : 19-01-10 09:59

Henrik V Blunck skrev:
> "Kristne er da så tolerante..."
>
> Mange tror kristne er så tolerante,

Diskussionen plejer da at gå på det modsatte.

> [...]
> fagbevægelse sagsøgt for fyring” kan du på Kristeligt Dagblad læse
> hvordan den gule fagbevægelse KF har fyret en medarbejder fordi hun ikke

En virksomhed og nogle medarbejdere er uenige og det gør du til
en moralsk anklage mod kristendommen. Kvinden er fyret pga
sygdom, giver artiklen jo også udtryk for.

> Læs resten her: http://Twit ...

Og linket fører til din hjemmeside, ikke? Har du oplysninger
som KD ikke har? Nej vel, kun nogle ubegavede betragtninger
og lidt dobbeltmoralsk snak.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/353200 er det rigtige
link.

I virkeligheden bruger du dette her til at give din hjemmeside
nogle hits og det hører nøje sammen med dine lurvede forretningsmetoder,
som du selv gør rede for det.

Og du forsøger ovenikøbet at kapitalisere på Haiti-jordskælvet.

Du skriver:
------
Faktisk er jeg så berørt af denne ulykke, at jeg har bestemt mig for, at hvis du
køber e-bogen Tjen penge online inden søndag, så vil jeg donere HALVDELEN af
omsætningen fra nu og indtil søndag til Læger uden grænser.

Så på denne måde kan du BÅDE hjælpe dig selv, men også Læger uden grænser. Køb
e-bogen nu, og husk at gøre det senest søndag for at dit køb også kan være med
til at gøre en forskel på Haiti.
------

Er det fup? Det ved ingen. Og ingen kan kontrollere det.

Du har en lurvet moral - jeg er ikke helt klar på, hvilken
trosretning du tilhører i øjeblikket, du skifter jo indimellem,
så ingen kan vide, hvilken religion det skyldes.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 19-01-10 22:13

Vidal skrev:
[...]
> I virkeligheden bruger du dette her til at give din hjemmeside
> nogle hits og det hører nøje sammen med dine lurvede forretningsmetoder,
> som du selv gør rede for det.

Det er *din* tolkning. Jeg redegør også for nyheden som set på TV2 News.
Men jeg skal nok undlade at forvente, at du er interesseret i fakta.

Det var du ikke før, så hvorfor skulle du være det nu?

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-01-10 10:51

Henrik V Blunck skrev i

> [...]
> fakta.
> Det var du ikke før, så hvorfor skulle du være det nu?

Nu har du, og de andre 2 personer i malka-sekten, aldrig nogen sinde været
interesseret i fakta og kendsgerninger - ellers ville I jo ikke lave alle de
forvrængede hade-indlæg mod kristne og kristendommen.

Fra : Vidal

Dato : 20-01-10 10:58

Henrik V Blunck skrev:
> Vidal skrev:
> [...]
>
> Det er *din* tolkning. Jeg redegør også for nyheden som set på TV2 News.
> Men jeg skal nok undlade at forvente, at du er interesseret i fakta.

Enhver, der har været så uheldige at klikke på dit link,
vil vist være enige med med mig.

> Det var du ikke før, så hvorfor skulle du være det nu?

Tror du ikke, jeg følger med i aviser og tv? Du har som
sædvanligt misforstået det hele og draget dine sædvanlige
dumme konklusioner.

Hvilken trosretning hører du til i øjeblikket?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 20-01-10 16:26

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-10 04:04

On 20 Jan., 10:57, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Enhver, der har været så uheldige at klikke på dit link,
> vil vist være enige med med mig.
> Venlig hilsen,

Villyèn må som så ofte før overgå til de telepatiske meningsanalyser :
http://www.crystalinks.com/telepathy.html

Meddelelse:
De imaginære bekendtskaber mener heldigvis vist det samme som Villy -

Fra : Vidal

Dato : 20-01-10 16:26

Patruljen skrev:

> Villyèn må som så ofte før overgå til de telepatiske meningsanalyser :
> http://www.crystalinks.com/telepathy.html

Formen på sætning angiver en formodning: 'vil vist være' og falder
således ikke ind under telepati. Du ser syner.

> Meddelelse:
> De imaginære bekendtskaber mener heldigvis vist det samme som Villy -

Du er fascineret af overnaturlige fænomener?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-10 04:08

On 19 Jan., 22:13, Henrik V Blunck <hen...@blunck.dk> wrote:
> [...]
> Men jeg skal nok undlade at forvente, at du er interesseret i fakta.
>
> Det var du ikke før, så hvorfor skulle du være det nu?

Villy er ikke ude i at diskutere dit emne eller udsagn. Han nyder sin
lille web - hobby; små raske karaktermord.
Villy lider af en alvorlig personlighedsforstyrrelse og vi skal nok
prise os lykkelige over, at hans aggression og trang til små mord kan
udleves på webben.

Fra : Vidal

Dato : 20-01-10 16:24

Patruljen skrev:

> Villy er ikke ude i at diskutere dit emne eller udsagn. Han nyder sin
> lille web - hobby; små raske karaktermord.

Tåbeligheder, både dit og Henriks udsagn. Og pudsigt nok
strejfer de jo begge amatørpsykologi. Måske vil du også
i tidens fylde melde dig til Cyril, Britts og Bluncks tapre
lille skare? Så kan I sidde sammen i badekarret, hvis der er
plads, og brygge tanker sammen om at angribe kristendommen?
Dette sidste er ikke en profeti, det er et spørgsmål og en
formodning.

> Villy lider af en alvorlig personlighedsforstyrrelse og vi skal nok
> prise os lykkelige over, at hans aggression og trang til små mord kan
> udleves på webben.

Hehe, du plejer jo gerne at tilbyde at køre landet tyndt for
at knække nakken på dem, du mener dig uenige med. Så det er
nok i det perspektiv, det skal ses. Sidste sætning vil du jo
nok også betragte betragte som forsøg på tankelæsning, men det
får jo så være sådan.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N/A

Dato : 20-01-10 16:24

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-10 12:14

On 20 Jan., 16:23, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Tåbeligheder, både dit og Henriks udsagn. Og pudsigt nok
> strejfer de jo begge amatørpsykologi.

Jeg er ikke amatør - og jeg skriver ikke sådan uden at have en klar
formodning

Fra : Patruljen

Dato : 20-01-10 12:26

On 20 Jan., 16:26, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Formen på sætning angiver en formodning: 'vil vist være' og falder
> således ikke ind under telepati. Du ser syner.

En formodning ?

“Det er en frygtelig historie!” sagde en høne, og det omme i den kant
af byen, hvor historien ikke var passeret. “Det er en frygtelig
historie i hønsehuset! jeg tør ikke sove alene i nat! det er godt at
vi er mange sammen på hjalet!” – Og så fortalte hun, så at fjerene
rejste sig på de andre høns og hanen lod kammen falde. Det er ganske
vist!

Du er da blevet bedre til at formulere dig mindre psykotisk. Den ros
skal du have - men;
Du skal lære at formulere dig anderledes, når du får deder ideer om,
at du ved, hvad andre mennesker mener og tænker.

Formentlig - sandsynligvis - muligvis lyder mindre patologisk.

> Du er fascineret af overnaturlige fænomener?

Jeg har en interesse i det okkulte. Ja. Men det skal ikke forveksles
med mit levebrød, som f.eksempel betyder at jeg har arbejdet i en
årrække med mennesker med personligheds forstyrrelser. Du ville være
et præmiedyr, som kunne bruges til eksempler i undervisningen af nye
medarbejdere.