"Ikke rigtig voksne ..."
Fra : Nyheder

Dato : 18-01-10 12:15

Hej NG

Jeg har hørt i radioen, at der er en rapper "Q" der skulle ha' lavet
denne sang fra Bølle Bob med christine buchart.

Er der nogen der kan fortælle mere om den?

Sten

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-01-10 20:57

> Er der nogen der kan fortælle mere om den?
> Sten

Den er dejlig stille. Det er ikke en tysk slager.

Henning Jensen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-01-10 22:16

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Den er dejlig stille.
>
> Henning Jensen

.....og det takker vi Gud for.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 18-01-10 22:26

meddelelse news:4b54cf82$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> ....og det takker vi Gud for.
>
> Hilsen Åge

Hr. Vi....hvem?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-01-10 23:26

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4b54cf82$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hr. Vi....hvem?

GÆT

Hilksen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-01-10 10:26

> Den er dejlig stille. Det er ikke en tysk slager.
> Henning Jensen

Ja det var en lidt dum bemærkning fra mig. Jeg havde ventet du havde
sendt et brudstykke med fra fra pågældende melodi.
Undskyld.
Henning Jensen.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-01-10 12:02

> Ja det var en lidt dum bemærkning fra mig. Jeg havde ventet du havde sendt
> et brudstykke med fra fra pågældende melodi.
> Undskyld.
> Henning Jensen.

Ja tysk slager er jo dejlig underholdning, på etmeget højere kvalitetsniveau
end pop og rock, kan man vel sige

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-01-10 12:32

> Ja tysk slager er jo dejlig underholdning, på etmeget højere
> kvalitetsniveau end pop og rock, kan man vel sige

Det var nu ikke lige det jeg mente med min undskyldning....

Henning Jensen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 19-01-10 13:32

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det var nu ikke lige det jeg mente med min undskyldning....
>
> Henning Jensen

Næeh men Danmarks svar på Komiske Ali kan vride alt

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-10 13:47

meddelelse news:4b559111$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja tysk slager er jo dejlig underholdning, på etmeget højere
> kvalitetsniveau end pop og rock, kan man vel sige

Hvis du med kvalitet mener præcision og forudsigelighed som et stålvalseværk
i Ruhr, så har du da så ganske ret.

De fleste andre har nok en mere kunstnerisk tilgang til kvalitet, og her
falder schlagermusikken fælt igennem.

Fra : Nyheder

Dato : 18-01-10 13:38

> Den er dejlig stille. Det er ikke en tysk slager.
>
> Henning Jensen

Øhh tak...

Jeg tænkte mere på om hvor jeg kunne finde den og om han hedder Q den
rapper. Jeg kan ikke finde den noget sted.

Sten

Fra : Henning Jensen

Dato : 19-01-10 18:13

On 18-01-2010 20:14, Nyheder wrote:
> Jeg har hørt i radioen, at der er en rapper "Q" der skulle ha' lavet
> denne sang fra Bølle Bob med christine buchart.

Jeg blev selvfølgelig nysgerrig og klikkede lidt rundt i Google.
Det har du formentlig selv gjort og hvis ikke så fandt jeg denne
Bølle-Bob-side:
http://www.hanersjov.dk/om_Gunnar_Geertsen-16097.htm

På en af undersidene står følgende mailadresse

Citat:
Øvrige spørgsmål om Bølle-Bob generelt: bbob@mail.dk
Citat Slut.
Så det må det være muligt at spørge Gunnar Geertsen selv.

Hilsen Henning Jensen