Klub for Golf ejere
Fra : Andersen [3650]

Dato : 17-01-10 22:01

Kan det virkelig passe at der kun findes 1 klub for Golf ejere???
I min spæde ungdom havde vi 3 klubber for Ford P7, og jeg vil da
mene at Golfen er meget mere udbredt. Så jeg er lidt forundret.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-01-10 22:16

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen

> Kan det virkelig passe at der kun findes 1 klub for Golf ejere???
> I min spæde ungdom havde vi 3 klubber for Ford P7, og jeg vil da
> mene at Golfen er meget mere udbredt. Så jeg er lidt forundret.

Men det er vel nærmest en fordel for medlemmerne - at samle kompetencen eet
sted fremfor at sprede den på flere klubber?

Fra : Ivar

Dato : 17-01-10 22:30

Mogens (K) skrev:

> Men det er vel nærmest en fordel for medlemmerne - at samle kompetencen eet
> sted fremfor at sprede den på flere klubber?

Det kan man sige, men nogle klubber har et ide-grundlag ikke alle
bryder sig om.
For snart mange år siden var jeg medlem af Porsche Club Danmark.
Da jeg fandt ud af, at den var i lommen på SMC meldte jeg mig ud.

Ivar Magnusson

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 17-01-10 22:31

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> For snart mange år siden var jeg medlem af Porsche Club Danmark.
> Da jeg fandt ud af, at den var i lommen på SMC meldte jeg mig ud.

Jeg har også været medlem af dén klub - eet år :)

Fra : Henrik B.

Dato : 18-01-10 20:28

> Kan det virkelig passe at der kun findes 1 klub for Golf ejere???

Der er da minimum 2.....!

--
FUGM - The Trademark of World Class Incompetence
http://www.saabklub.dk/

Fra : Andersen [3650]

Dato : 18-01-10 20:32

Følgende er skrevet af Henrik B.:
> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen

> Der er da minimum 2.....!

Og linket til dem er ......... ?????

Fra : Henrik B.

Dato : 18-01-10 20:36

> Og linket til dem er ......... ?????

clubgolf.dk og golf2.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-10 08:07

> "Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen

> clubgolf.dk og golf2.dk

www.clubgolf.dk er ikke kun for golf-ejere, men forVW-ejere. Clubben består
af en internetclub og en IRL-klub, hvor man imod betaling af abonnement får
rabat ved både SMC og andre VW-forhandlere er på vej. Desuden gives rabat
(op til 20%) på de i forvejen billigere priser ved en forhandler i
Tyskland - imod forevisning af clubkort.

www.clubgolf.dk afholder årligt tilbagevendende begivenheder, f.eks.:

- en 3-4 dags tur til Nürburgring,
- besøg på skiftende VW-fabrikker mandag, tirsdag, onsdag og skærtorsdag
hvert år (det er vist Dresden/Leipzig i år),
- sommertræf bl.a. med mulighed for

- 300 elller 400 meter tidskørsel
- Flotteste bil inden for 10 eller flere VW-modelkatagorier,
- tidskørsel på bane
- kørsel på politiets actionbane
- noget med kåring af bedste stereoanlæg
- rullefeltsmåling

- Derudover fælles kørsel til diverse træf i Europa
- Clubmøder hver måned ved diverse forhandlere

Der er mere, men jeg er lige stået op :)

--
Per

Fra : Henrik B.

Dato : 19-01-10 21:57

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> www.clubgolf.dk er ikke kun for golf-ejere, men forVW-ejere. Clubben
> består

Så fik vi lige en ordentlig omgang spam... )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-01-10 22:52

Henrik B. wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Så fik vi lige en ordentlig omgang spam... )

Mon trods alt over et produkt der eksisterer.

--
- Frank

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-10 23:05

> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> Så fik vi lige en ordentlig omgang spam... )

Hellere en gang for alle end spredt over flere tusinde mails ;)

--
Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-01-10 20:12

Følgende er skrevet af Per Henneberg Kristensen:
> Hellere en gang for alle end spredt over flere tusinde mails ;)

Jeg er glad for din informative post. Tak for det.