Kim Schulz sendte dette med sin computer:
> On Sat, 16 Jan 2010 13:59:20 +0100
> "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
>
>>
>> "Lars" <nobody@nowhere.org> skrev i en meddelelse
>> news:E4adneV-9ahDL8zWnZ2dnUVZ8jKdnZ2d@giganews.com...
>>
>> Bor lige syd for Ã…rhus
>> Men skal meget til at lokke mig til at køre rundt i den by
>>
>> S
>>
> foodfromhome.dk har det vist også normalt. Deres webshop er dog pt
> lukket, men de har en liste over super best forretninger som sælger
> deres produkter imens.
Har handlet en del ved Dave; hér er årsagen til at de pt er nede
(sakset fra hjemmesiden):
"I sommeren 2009 besluttede Food From Home at outsource vores postordre
service til et selskab i Tyskland, der i forvejen handlende med
engelske og amerikanske fødevarer til andre virksomheder i Tyskland.
Der var mange årsager til denne beslutning og bl. a. muligheden for
større produktudvalg samt billigere forsendelse var blot to af de
fordele, der lod til at være ved at vælge den "Tyske løsning".
Efter at have drevet Food From Home ganske vellykket i Danmark i over 9
år, viste denne beslutning sig desværre at være den VÆRSTE, vi
nogensinde har truffet, og det var tæt på at slutte med meget alvorlige
konsekvenser til følge.
Vores postordre service var en succes fra starten af med mange faste OG
nye kunder, som benyttede sig af den nye "dør til dør" service. I de 6
måneder der er gået siden vi startede vores postordre service har vi
håndteret knap 2000 ordrer. Samtidig skete der desværre noget, som vi
ALDRIG har oplevet tidligere siden starten af Food From Home i 2001. Vi
oplevede et stigende antal utilfredse kunder, der ganske enkelt IKKE
var tilfredse med den service de modtog. Udsolgte varer, uacceptable
ventetider samt tekniske og alvorlige problemer med levering med frosne
fødevarer var nogle af de vigtigste årsager til, at vi har besluttet at
ændre hele forretningsgangen og har opsagt vores aftale med både det
tyske firma samt kurerfirmaet.
STOR LETTELSE - TILBAGE I DANMARK IGEN!
Ved bogstavelig talt at have spildt de sidste 3-4 måneder med at rydde
op i problemer der er opstÃ¥et pÃ¥ grund af vores â€Tyske mareridt†er
beslutningen om at flytte vores lager TILBAGE til Danmark igen uden
tvivl den BEDSTE beslutning, vi har truffet længe…..!
Ved at have haft hundredvis af meget tilfredse kunder, som har brugt
vores postordre service, er vi naturligvis bekymrede for dem, som ikke
har modtaget den rette service, som de er vant til fra Food From Home.
DERFOR ..... fra februar 2010, er vi meget stolte over at kunne
meddele, at vi atter vil fortsætte vores postordre service fra vores
nye kontor- og lagerfaciliteter i Randers.
Udover at vores fremtidige postordre service vil fortsætte på en
tilfredsstillende måde, betyder det også, at de kunder, som bor i eller
tæt på Randers eller som kommer til Randers kan vælge at afhente deres
varer direkte på lageret."
--
Med venlig hilsen
Hans
www.zofiaoghans.dk