Er Netbaad i Hundige lukket?
Fra : HKN

Dato : 16-01-10 04:44

Jeg synes ikke jeg kan finde noget om butikken i Hundige på deres
hjemmeside?

Mvh
Henrik

Fra : oem

Dato : 16-01-10 15:20

On 16 Jan., 12:43, HKN <henrik...@hotmail.com> wrote:
> Jeg synes ikke jeg kan finde noget om butikken i Hundige på deres
> hjemmeside?
>
> Mvh
> Henrik

De har skiftet ejer, så det er særdeles sandsynligt. Ejerskiftet er
formentlig begrundet i økonomiske problemer. Men jeg tør ikke stå inde
for andet end at de har skiftet ejer. Butikken i Egå fungerer fortsat,
primært via nettet formodes det.
/Ole

Fra : HKN

Dato : 18-01-10 11:39

> [...]
> formentlig begrundet i økonomiske problemer. Men jeg tør ikke stå inde
> for andet end at de har skiftet ejer. Butikken i Egå fungerer fortsat,

Ja, jeg fik en mail om ejerskiftet - men i den stod der ikke noget om
butikken i Hundige havn. Jeg har dog talt med dem idag, og de har
lukket butikken i Hundige (der var heller ikke mange kunder der).

-Henrik