Tændrør til Mitsubishi Space Star
Fra : KT

Dato : 15-01-10 16:09

Hejsa

Lovede lige min kære bror at hjælpe ham med at finde ud af, hvorfor hans bil
kører væsenligt kortere på literen nu, end da han købte den.

Svaret var dog ret indlysende, da der hverken er rørt ved luftfilter eller
tændrør på de 35000km han har kørt siden han købte bilen.

Spørgsmålet er nu hvilken type tændrør skal der bruges i sådan en svend ?.

Mitsubishi Spacestar årg. 2004
1,6 ltr. mener motoren hedder 4G18, tror ikke det er en GDI motor selvom den
2 gange har sodet sig selv så meget til at motorlampen begyndte at lyse, en
rask tur på motorstien i 3 gear har dog løst problemet begge gange, så går
ud fra at brormand kører lidt for pænt/økonomisk, med en tilsodet lamdasonde
som resultat.

Har prøvet at google lidt men det eneste tændrør der ser ud til at passe er
densos K20PR-U11, er der ikke et sted på nettet hvor man f.eks
kan se hvad typen svarer til hvis jeg nu hellere vil sætte NKG eller Bosch
tændrør i, og er det overhovedet det rigtige tændrør jeg har fundet ?.

Mvh

Kenny

Fra : Leif

Dato : 15-01-10 17:26

"KT" <ask@me.com> skrev i meddelelsen news:4b50852b$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kan se hvad typen svarer til hvis jeg nu hellere vil sætte NKG eller Bosch tændrør i, og er det
> overhovedet det rigtige tændrør jeg har fundet ?.

Se på de tændrør - mine kørte 112kkm og bortset fra at være lidt slidte på den
vandrette elektrode-del fungerede de perfekt. De nye ændrede ikke på gang
eller forbrug.

Men luftfilter-udskiftning er en anden sag - det må ikke blive for tæt (af skidt).
/Leif
Der alt i alt er tilfreds med sin Nissan Primera 2001 WP11 efter 165kkm...

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-01-10 19:14

"KT" <ask@me.com> wrote in message
> [...]
> kan se hvad typen svarer til hvis jeg nu hellere vil sætte NKG eller Bosch
> tændrør i, og er det overhovedet det rigtige tændrør jeg har fundet ?.

Download product finder "Spark plugs"

http://aa.bosch.de/advastaboschaa/Category.jsp?ccat_id=26&language=en-GB&publication=1

Mvh

Steen