Ang Golf 4 1998
Fra : Poulsen

Dato : 14-01-10 22:42

Har problemer med uret i spedometer Når jeg tager tænding af bilen og den
står på uret
Næste dag hvor jeg starter bilen står den på noget helt andet.Nogen der ved
hvad dette skyldes.
Har prøvet at tage strømmen hjalp ikke prøvet at riesætte hjalp ikke.
Poulsen

Fra : alexbo

Dato : 14-01-10 22:55

"Poulsen" > skrev

> Har problemer med uret i spedometer Når jeg tager tænding af bilen og den
> står på uret
> Næste dag hvor jeg starter bilen står den på noget helt andet.Nogen der
> ved hvad dette skyldes.

At klokken er noget andet, mit ur går også videre mens bilen er parkeret.

Hvis uret stod på det samme ville jeg tro at uret mangler noget støm ved
stilstand.

mvh
Alex Christensen

Fra : Poulsen

Dato : 17-01-10 20:36

Det er ikke uret den står på når jeg starter igen det kan frk være
tempraturen.
Det er jo det hvis den står på uret når jeg pakere Og kommer tilbage så står
den
ikke på uret men frk på tempraturen.
Poulsen.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 19-01-10 15:39

"Poulsen" <poulsen@lite.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> tempraturen.
> Det er jo det hvis den står på uret når jeg pakere Og kommer tilbage så

Min Golf IV har separat ur i uanhængig af FIS m.m.

Har du et billede af dit instrument?

Det er ikke en Golf III du har? :)

--
Per

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-01-10 23:01

Poulsen wrote:
> [...]
> der ved hvad dette skyldes.
> Har prøvet at tage strømmen hjalp ikke prøvet at riesætte hjalp ikke.

Prøver du på at sætte uret i stå natten over?

Nuvel. Det er sikkert printbaner der fejler noget. Nyt spedometer.

Find et brugt. Er det til en benzin, koster det ikke mange basører brugt.
Største problem er startstpærren der sidder i et sådan spedometer. Der skal
der skaffes kode til, og spedometeret skal efterfølgende kodes sammen med
dine nøgler.

--
- Frank

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 15-01-10 06:53

> [...]
> ved hvad dette skyldes.
> Har prøvet at tage strømmen hjalp ikke prøvet at riesætte hjalp ikke.

Jeg har en brugt liggende til en diesel. Hvis du er interesseret kan jeg
finde ud af hvilket reservedelsnummer det har. Jeg ved en der kan montere.

Det blev skiftet fordi jeg ville have en med restkm.

--
Per