Anhængertræk og cykelholder
Fra : Erik Jappe

Dato : 13-01-10 18:45

Jeg kører i en Mazda 6, 1.8 Advance 5 dørs (harchback) - uden anhængertræk
endnu.

Vi skal sydpå til sommer og vil svært gerne have en cykelholder til 3 cykler
med.

Findes der nogen gode cykelholdere til 3 cykler uden at det er nødvendigt
anhængertræk?
Det kan jeg ikke finde.

Så det ender nok med et anhægertræk, der blot skal bruges til cykelholderen
og så til lån af en trailer i ny og næ.

Er der nogen, der har et bud på, hvad trækket og monteringen kan klares for?
Jeg har ikke selv mod på at montere det.

Cykelholderen, som jeg har kig på, er Thule Cykelholder EuroWay 947 til 3
cykler.
Er der nogen, der har erfaringer med denne holder?

Med venlig hilsen
Erik Jappe

Fra : Ivan Madsen

Dato : 13-01-10 18:57

On Wed, 13 Jan 2010 18:45:23 +0100, "Erik Jappe" <erikjapp@mail.dk>
wrote:

> [...]
>cykler.
>Er der nogen, der har erfaringer med denne holder?

Monteringen er åbenbart temmelig afhængig af hvilken bil det drejer
sig om - en række eksempler, desværre uden din bil

http://www.fensmark-trailer.dk/anhaeg.html

Ring og spørg Mazda og evt. et par trailer/campingvognsforhandlere.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 13-01-10 19:16

"Erik Jappe" <erikjapp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cykler.
> Er der nogen, der har erfaringer med denne holder?

Tyskerne har dem på taget ligesom i Tour de France... Kunne det ikke være en
idé?

Mvh
JR