Nogen kloge aygo/peugeot/C1 hoveder/mekani~
Fra : Dak

Dato : 13-01-10 14:22

som kan fortælle mig om denne anordning til peugeot også vil passe på en
aygo?

http://www.peugeotshoppen.dk/index.php?id=116&backPID=116&productID=570&pid_product=64&detail=

Synes det er rimelig smart fremfor at montere en cykelbase som dækker
for nummerpladen.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-10 16:08

"Dak" <dak_n@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Synes det er rimelig smart fremfor at montere en cykelbase som dækker for

Vil cyklen ikke dække alligevel, så du undgår vel ikke lygte bom /
nummerplade?

Kasper

Fra : Dak

Dato : 14-01-10 15:44

> Vil cyklen ikke dække alligevel, så du undgår vel ikke lygte bom /
> nummerplade?

Det er rigtig. Men tænker på når jeg kører rundt uden cykelholderen.
Cykelbasen vil dække permanent som en anhængertræk.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"