Udlejning af sports-mc.
Fra : Tom Karlsson - Remov~

Dato : 03-08-01 14:21

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-08-01 14:38

>Derfor, er der nogen der kender steder, hvor det er muligt at leje
>sports-mc'er? (her tænker jeg specielt på eksempelvis i Tyskland, eftersom
>det sandsynligvis er umuligt at leje andet end cruiser og touring her i
>DK).

Mange Honda forhandler lejer maskiner ud dernede. Jeg har haft fornøjelsen
af en weekend med en Varadero (Men prisen var den samme for en blackbird).
Jeg endte vist på 300dm men så havde jeg vist heller ikker kørt mere end
godt 300km. (Det pis-regnede det meste af weekenden og jeg havde ikke mit
eget tøj med derned, så det var egenligt kun lørdag jeg nåede på en ordenlig
hyggetur i de nordligste alper)

www.mchuset.se udlejer også, og de har en prisliste online. Ellers så præv
at søge på "motorrad verleih" på www.google.de eller lignende

> (kan man undvære mc fra august -> april!? ;)

Nej

/Anders

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-08-01 14:51

Det lader til at MC Huset har valgt at stoppe deres udlejningsvirksomhed...
Suk.

Tony

Fra : Frederik K.H.

Dato : 03-08-01 15:54

> eftersom

> ordenlig

Jeg har ellers lige været derovre for en måned siden, der havde en del
udlejningsmaskiner stående udenfor. Overvejede seriøst at leje en triumph
sprint-rs for et par dage ;)

Frederik

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-08-01 19:02

"Tony Lorentzen"
> Det lader til at MC Huset har valgt at stoppe deres
udlejningsvirksomhed...
> Suk.

Surt - jeg havde halvvejs planlagt en dag på en T-max ;-(

Mvh
Anders Majland

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-08-01 19:13

> Surt - jeg havde halvvejs planlagt en dag på en T->max ;-(
ja smag og behag, jeg ku nu bedre tænke mig en tur på en v-max

Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 04-08-01 16:39

"Tony Lorentzen" <tony@lorentzen.dk> wrote in message
> Det lader til at MC Huset har valgt at stoppe deres
udlejningsvirksomhed...
> Suk.
>
> Tony

Hmm, jeg var derovre for præcis en uge siden, da hang prislisterne da stadig
overalt i butikken?

Henrik

Fra : Anneli

Dato : 03-08-01 21:44

"Tom Karlsson - Remove NOSPAM" <tk@babylon5.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse

>/T
>CBR600F4 - der måske skal sælges (kan man undvære mc fra >august ->
>april!? ;)

Nixen, det er helt umuligt!!! Hvad vil du f.eks. køre på fra august til
december?? For ikke at tale om til marts?!! Og hvad vil du pudse og skrue og
kigge og savle på hele vinteren? ;0)

Stor hilsen Anneli - og den fine, nye Savage! :0)))

Fra : Petrich

Dato : 04-08-01 11:21

Vi var nogle stykker i Ooeversee lige syd for Flensborg i anden anledning
ved Wilhelmsen - kender ikke e-mail adressen - der stod 3 MC udenfor
forretningen man kunne leje - så jeg lige i øjenkrogen men kiggede ikke
nærmere på det, da vi var der i anden anledning,
Måske kender andre e-mail-adressen på firmaet.
Hilsen
Flemming XV535S

Med jævne mellemrum står man med næsen trykket mod forhandlerruden og
kigger på sprit nye YZF-R1er og GSX-R1000er. Maskiner der ikke engang kan
komme på tale at få en prøvetur på.

Den eneste reelle mulighed for at prøve en nyere sports-mc af kaliber
1000ccm er vel igrunden at leje en.

[...]

Hvad er pris-niveauet? (depositum, hyre m.m.).

På forhånd tak.

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 04-08-01 17:52

"Petrich"
skrev
> Vi var nogle stykker i Ooeversee lige syd for Flensborg i anden anledning
> ved Wilhelmsen - kender ikke e-mail adressen - der stod 3 MC udenfor
> forretningen man kunne
SNIP
**********************'
Det skulle så nok være denne: www.motorradtechnik.de

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : Petrich

Dato : 05-08-01 10:57

Lige en bemærkning til køb syd for grænsen - der var kun en af os der købte
noget dernede - han købte på plastkort - og følte sig rigtig røvrendt -
overpris - så hvis i kører til Tyskland så hav' harte D-mark mit.
Flemming
XV535S

Fra : Armand

Dato : 06-08-01 07:41

Petrich <petrich@esenet.dk> skrev i en
> [...]
røvrendt
> -overpris - så hvis i kører til Tyskland så hav' harte D-mark mit.

Øh??
How come??

Dan-kort og ikke Visa (eller andet internationalt)?

Som ved grænseboderne veksles der til forretningens egen fastsatte kurs
ved brug af kroner eller Dan-kort, og dét er en klassisk forbruger-fejl!
Men med et Visa, skulle der da ikke kunne forekomme nogen mer-pris!

--
Armand.
(der forøvrigt har noteret sig at grænseboderne (bevidst?)