Re: ICE net
Fra : Per Nordahl

Dato : 12-01-10 18:55

"Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en
meddelelse news:...

Fra : SørenH

Dato : 12-01-10 23:01

Per Nordahl skrev:
> "Per Nordahl" <info_/)MASCOT28_/)@per-nordahl.dk> skrev i en
> meddelelse news:...

Hej Per
Mange tak for tipset!
Jeg havde ikke tænkt længere end til at det burde være en service
ice.net stillede til rådighed, men selvfølgelig må der da findes små
utilities derude på nettet som kan gøre arbejdet lokalt på min PC!
Netmeter har jeg nu testet af på min stationære med XP-Pro og det kan
præcis det jeg efterlyser, - incl. valgfri netadapter og fyldigt logmodul.
Helt klart anbefalelsesværdigt, men desværre er det ikke
win7-kompatibelt (heller ikke i XP-komp.tilstand og kørt som
administrator), men nu vil jeg gå på jagt selv.
Hvis jeg finder eet som er, vil jeg give besked hér i tråden.
Mvh
SørenH
s/y Marie af Næstved

Fra : Per Nordahl

Dato : 13-01-10 10:09

> [...]
> administrator), men nu vil jeg gå på jagt selv.
> Hvis jeg finder eet som er, vil jeg give besked hér i tråden.

Ok. jeg kører stadigvæk på 6´en, XP-Pro. det gennemprøvet.
Grunden til at indlæg ikke gik igennem, som jeg ville have det. Var at
min ældre comp. med håndsving - ville opdatere Bill + Adobe samtidig.
Så den tabte pusten lidt.

Tilsyneladende findes det allerede i programmet. I flg. Bjarke.

Mvh. "Thulfen"