Bilvask
Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 12-01-10 22:43

Stod og overvejede om det mon er det rene saltvand som bruges i
vaskehallerne.?
Med Venlig Hilsen Henrik

Fra : Allan F

Dato : 12-01-10 23:12

"Henrik Kolle Rasmussen" <kollevvs@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Stod og overvejede om det mon er det rene saltvand som bruges i
> vaskehallerne.?
> Med Venlig Hilsen Henrik

Nej, det er ionbyttet vandhane vand, så det er kalkfrit. Ligesom vandet i
din opvaskemaskine.

Fra : SvenP

Dato : 13-01-10 15:35

Ogso det der bruges til undervognsvask? Jeg mener da at have hørt, man der
bruger genbrugsvand.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-01-10 18:24

SvenP" <saerlig@gmail(ns).com> skrev i meddelelsen

> Ogso det der bruges til undervognsvask? Jeg mener da at have hørt, man der
> bruger genbrugsvand.

Jep u/saltet ! -> men spring den over alligevel:
www.fri.dk/bil/sig-nej-til-undervognsskyl

Fra : Bjørn J.

Dato : 15-01-10 18:27

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep u/saltet ! -> men spring den over alligevel:
> www.fri.dk/bil/sig-nej-til-undervognsskyl

Hmm...den artikel er 5 år gammel.

Gad vide hvordan dagens maskiner klarer rensningen af vandet ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-01-10 19:23

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hmm...den artikel er 5 år gammel.

Undskyld - FDM har sikkert stadig samme opfattelse

www.q8.dk/Bilen/Bilvask/Miljoerigtig+bilvask.aspx