LM 27
Fra : Erik Nødgaard

Dato : 11-01-10 11:38

Ohøj.

Jeg har tænkt mig at anskaffe en LM 27 og har set en ved en
bådkommissær, jeg kunne den pågældende dag ikke finde fabrikations nr.
i båden, men har efterfølgende fået oplyst årgang til 1978 og
produktions nr. 59 men kan det passe at der kun er produceret 59 i
1978?

På forhånd tak Erik

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-10 20:03

"Erik Nødgaard" <oz1cpd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> i båden, men har efterfølgende fået oplyst årgang til 1978 og
> produktions nr. 59 men kan det passe at der kun er produceret 59 i

Hej Erik,

hvad angår antallet af producerede både kan jeg ikke være behjælpelig med -
men i min LM27 (årgang 75) findes fabrikationsnummeret i rummet foran
motoren - sumpen - en ca. 12x30 cm plade med nummeret på.

venlig hilsen

JN

Fra : HO

Dato : 11-01-10 20:14

"Erik Nødgaard" <oz1cpd@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
Hej
prøv her, de kan sikkert hjælpe.

http://www.lmklubben.dk/

MVH
HO

Fra : Erik Nødgaard

Dato : 12-01-10 01:39

On 11 Jan., 20:13, "HO" <h...@vejen-net.dk> wrote:
> "Erik N dgaard" <oz1...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:df31d655-2ff8-4ca2-8d46-b661587240e1@z41g2000yqz.googlegroups.com...
> <Jeg har t nkt mig at anskaffe en LM 27 og har set en ved en
> <b dkommiss r, jeg kunne den p g ldende dag ikke finde fabrikations nr.
> <i b den, men har efterf lgende f et oplyst rgang til 1978 og
> <produktions nr. 59 men kan det passe at der kun er produceret 59 i
> [...]

Ohøj

Tak for hjælpen. Et venligt menneske fra LM klubben har gjort mig
opmærksom på, at produktions numret ikke er fortløbende, men kun
dækker det år hvori båden er produceret.

Venlig hilsen Erik