Billige VWAudi reservedele
Fra : Harald Blaatand

Dato : 11-01-10 11:24

Nu har mekkeren bestilt en ny uoriginal starter inkl styrebøsning til den
gamle Audi 100 1.8 til ca 1400 kr,hvis jeg selv havde købt den havde den
kostet mig ca 1200 samme sted,ok fair nok ! Bøsningen kunne ikke købes løs
der.
Så ringede jeg "for sjov" til en VWAudi forhandler, Starter 999 kr bøsning
33 kr alt inkl. Original Bosch men mærket anderledes end 100 procent
original Audi VW,sikken en positiv overraskelse!

Nå men lidt for sent .pyt-nu skal den gamle bil bare ud og køre lidt
igen,meget snart !

Mvh

Steen