opsigelse/fraflytning af lejlighed
Fra : M

Dato : 10-01-10 15:29

Hvordan er det når man opsiger sin lejlighed pr. 1/2-10 og skal være
fraflyttet 1/5-10.
Hvis man i opsigelsesperioden flytter sin folkeregisteradresse kan
boligselskabet så kræve at man fraflytter lejligheden inden
opsigelsesperiodens ophør dvs. inden 1/5-10. Eller er der intet til hinder
for at man flytter sin folkeregister adresse når opsigelsen er lagt. Således
at man kan bruge de 3 mdr. på at tømme lejligheden, loftsrum og kælderrum og
flytte sine ting.

~~ö~~ö~~

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 10-01-10 15:53

Du skal rette dig efter hvad der står i din leje kontrakt, udlejer kan have
krav på at kunne gøre i stand,
i evt 14dg ellers koster det ham min 1 md huslejetab.

Fra : M

Dato : 10-01-10 16:17

> Du skal rette dig efter hvad der står i din leje kontrakt, udlejer kan
> have
> krav på at kunne gøre i stand,
> i evt 14dg ellers koster det ham min 1 md huslejetab.

Det er en leje lejlighed og ved fraflytning afholdes der flyttesyn.
Ny beboer skal selv sætte i stand, da der er vedligeholdelseskonto
tilknyttet lejligheden.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-01-10 08:25

M skrev:

> Det er en leje lejlighed og ved fraflytning afholdes der flyttesyn.
> Ny beboer skal selv sætte i stand, da der er vedligeholdelseskonto
> tilknyttet lejligheden.

Se nu efter hvad der står i lejekontrakten eller spørg udlejer hvis du
ikke længere har kontrakten
Svaret er meget individuelt

Skæringsdagen er flyttesynet, efterfølgende er der normalt ikke
råderet over lejligheden

- Peter

Fra : KT

Dato : 11-01-10 17:19

"M" <noegle@undermaatten_.dk> wrote in message
> [...]
> for at man flytter sin folkeregister adresse når opsigelsen er lagt.
> Således at man kan bruge de 3 mdr. på at tømme lejligheden, loftsrum og

Hvor du har Folkeregister- og/eller postadresse er fuldstændig underordnet
for lejemålet og opsigelsen af dette.

Du råder over lejligheden indtil den dag flyttesyn foretages og nøgler
afleveres - hvor du indtil da bor er helt op til dig selv.

Knud