confirm billetterne
Fra : tina hedeman

Dato : 10-01-10 18:59

Hej

Vi skal til at købe billetter til Bali nu her. Sidst vi var der rejste vi
med top tours. Der skulle man confirm billetterne inden man skulle hjem,
hvorfor skal man det?? Og SKAL man gøre det?? Hvis man ikke gør det kommer
man så ikke med flyet eller hvad??Man er vel skrevet op i deres system og
man har jo billetterne.

Hilsen Tina

Fra : AliceCOPPER

Dato : 11-01-10 09:41

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man så ikke med flyet eller hvad??Man er vel skrevet op i deres system og

Har spurgt om det samme med dem jeg rejste med. De siger at det er fordi
mange ikke dukker op også kan billetterne sælges til anden side. Hvis man så
dukker op alligevel ryger man på venteplads.

Jeg aftalte med mit rejsebureau at jeg sendte dem en mail 3 dage før
hjemrejse.

Et andet selskab jeg rejste med en anden gang, sagde at jeg ikke behøvedes
at gøre noget, da det jp var klart jeg også skulle hjem fra USA (i dette
tilfælde).

Så spørg dit rejsebureau og gør det på mail, så du har et bevis på deres
svar.

Mvh
AC

Fra : tina hedeman