Helårsdæk til Cupra
Fra : Jesper

Dato : 10-01-10 16:57

Hej

Er der nogen der har et forslag til et godt helårsdæk til en Leon Cupra fra
08? Kører på 225/40 ZR18.

---
Jesper

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-01-10 17:07

Efter mange tanker skrev Jesper:
> Hej
>
> Er der nogen der har et forslag til et godt helårsdæk til en Leon Cupra fra
> 08? Kører på 225/40 ZR18.

Nopes.

Ville vælge vinterhjul til vinteren og sommerhjul osv...

Men hvis man kun skal ned til bageren en gang i mellem...

Just my 2 cent

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-01-10 17:17

Hans Paulin (6310) wrote:

> Nopes.
>
> Ville vælge vinterhjul til vinteren og sommerhjul osv...
>
> Men hvis man kun skal ned til bageren en gang i mellem...
>
> Just my 2 cent

Jeg er ganske enig. Sådan en fin køremaskine skal da ikke ødelægges med
helårsdæk.

Ingen vej uden om 2 sæt dæk.

--
- Frank

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 10-01-10 17:37

On Sun, 10 Jan 2010 17:06:30 +0100, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Nopes.
>
>Ville vælge vinterhjul til vinteren og sommerhjul osv...

>--

Satans! Der drattede jeg s'gu godt nok ned fra kontorstolen.

Det fine råd har du naturligvis selv efterlevet, ikk' å', Hans??

Der plejer jo ikke at være nogen smalle steder når muldvarpen skal ud
i dagslys, hos dig, Hans. Vel??

>--

>Men hvis man kun skal ned til bageren en gang i mellem...

>--

Nårh, nu kan jeg kende dig igen.

>--

>Just my 2 cent

Jeps! Man er nødt til at gå over til udenlandsk valuta, idet
møntværdien herhjemme er for stor til at du vil ofre det på sagen.

Hans for hævlede, der er jo ikke lommer i dett sidste sæt tøj du
bliver iført.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 10-01-10 19:45

folmer@rasmussen.dk formulerede søndag:

> Satans! Der drattede jeg s'gu godt nok ned fra kontorstolen.

Ned fra divaneseren, mener du vel?

> Det fine råd har du naturligvis selv efterlevet, ikk' å', Hans??

Sågu sågu

> Der plejer jo ikke at være nogen smalle steder når muldvarpen skal ud
> i dagslys, hos dig, Hans. Vel??

Jeg trækker grænsen dér hvor der er fare for mit helbred - fysisk som
psykisk

> Nårh, nu kan jeg kende dig igen.

Heller ikke dårligt, vel?

> Jeps! Man er nødt til at gå over til udenlandsk valuta, idet
> møntværdien herhjemme er for stor til at du vil ofre det på sagen.

"It takes one to see one" som hun sagde...

> Hans for hævlede, der er jo ikke lommer i dett sidste sæt tøj du
> bliver iført.

Det er lissom at ryge: vi skal godtnok dø allesammen, men de sidste år
skal jo osse være til at komme igennem, ik?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 10-01-10 18:06

"Jesper" <smidmigenmail@forum.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der har et forslag til et godt helårsdæk til en Leon Cupra
> fra 08? Kører på 225/40 ZR18.

Jeg kører en '08 Leon TDI 170 FR, som lever fint op til din Cupras
performance. Jeg har valgt Michelin vinter- og sommerdæk, fordi jeg ellers
ikke med sikkerhed kommer frem. Du kan slet ikke køre med helårsdæk til den
vogn - forget it !