Henrik B lader alligevel til at kunne få s~
Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-01-10 03:48

I skikkelse af en kinøjsiskbygget Buick:

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2010\01\09\367637§ionid=BilMotor

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-10 22:45

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> I skikkelse af en kinøjsiskbygget Buick:

"It ain't over 'till the fat lady sings..."

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Henrik B.

Dato : 10-01-10 23:50

I øvrigt er det - endnu - en presse-and.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-01-10 00:41

Henrik B. wrote:
> I øvrigt er det - endnu - en presse-and.

Det aner vi vel ikke før den fede dame har sunget?

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-10 00:59

> Det aner vi vel ikke før den fede dame har sunget?

Det er, iflg. GM...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-01-10 01:47

Henrik B. wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Det er, iflg. GM...

Hvis det vitterligt er GMs planer er det jo ikke sikkert at de ønsker dem
afsløret i nuværende ophedede sammenhæng. Så vent nu til den fede dame har
sunget færdig

Meget godt kan sagtens ske at ske endnu. Endnu mere ondt kan ske at ske.

--
- Frank

Fra : KimH

Dato : 11-01-10 17:09

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Det er, iflg. GM...
>
> --
> http://www.saabklub.dk/
Den fede dame har sunget SAAB lukker ifølge TV2 news

Mvh. Kim H

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-01-10 23:24

Henrik B. wrote:
> I øvrigt er det - endnu - en presse-and.

Di.se fremturer dog endnu.

http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2010\01\11\367685§ionid=ettan

Sikker på det ikke er endnu en af dine berømte ønsketænkninger?

--
- Frank

Fra : Henrik B.

Dato : 11-01-10 09:26

On 11 Jan., 17:08, "KimH" <ki...@c.dk> wrote:

> Den fede dame har sunget SAAB lukker ifølge TV2 news

Der er ingen ændringer på situationen! Det er blot GM, som har meldt
ud at de indkomne bud ligger under, hvad GM forventer.
Afviklingen vil fortsætte som planlagt, ligesom man fortsat vil
vurdere nye bud...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Bjørn J.

Dato : 11-01-10 17:29

"Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>ud at de indkomne bud ligger under, hvad GM forventer.
>Afviklingen vil fortsætte som planlagt, ligesom man fortsat vil

....og her trækker dette land mest:

http://borsen.dk/transport/nyhed/174034/

mvh/Bjørn J.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-01-10 22:40

Bjørn J. wrote:
> "Henrik B." <saab95aeroestate@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ...og her trækker dette land mest:
>
> http://borsen.dk/transport/nyhed/174034/

Der er da logik i det hvis GM ønsker at lancere selvstændige modeller
derovre. Hvorfor ikke baseret på 9-5?

--
- Frank

Fra : Armand

Dato : 12-01-10 21:14

Bjørn J. skrev:

> ...og her trækker dette land mest:
>
> http://borsen.dk/transport/nyhed/174034/

Hvorfor skulle en millard kinesere ikke have ret til at køre bil som vi gør?
Men vent og se hvorledes at bensinprisen stiger eksplosivt med
efterspørgslen nogle år ude i fremtiden =

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-01-10 21:28

KLIP

> Hvorfor skulle en millard kinesere ikke have ret til at køre bil som vi
> gør?

Har jeg da skrevet, de ikke skulle have ret til det ?

På den anden side, i vore dage og med deres rigdom skal de vist ikke spørge
vesten om noget !

> Men vent og se hvorledes at bensinprisen stiger eksplosivt med
> efterspørgslen nogle år ude i fremtiden =

Der er ingen tvivl om at forbrændingsmotorer til automobiler er en død sild
på den lange bane.

Hvad vil du ellers sige med dit indlæg ?

mvh/Bjørn J.

Fra : Armand

Dato : 12-01-10 22:16

Bjørn J. skrev:

> [...]
> på den lange bane.
>
> Hvad vil du ellers sige med dit indlæg ?

At det li'som ligger/lå i kortene at alle kinesere vil ende med at have
en bil, sådan som vi har hældt penge den vej de senste 10 års tid. Og
med 1 milliard kinesere blegner selv motorismens hjemland: USA noget!

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 12-01-10 23:00

KLIP

> At det li'som ligger/lå i kortene at alle kinesere vil ende med at have en
> bil, sådan som vi har hældt penge den vej de senste 10 års tid.

Har du et problem med at kineserne vil have samme levestandard som os ?

>Og
> med 1 milliard kinesere blegner selv motorismens hjemland: USA noget!

Som skrevet, det miljømæssige/brændstofmæssige problem skal nok blive løst
inden 500 mill. af Kinas befolkning får en "rigtig" bil.

mvh/Bjørn J.

Fra : Armand

Dato : 13-01-10 00:24

Bjørn J. skrev:

> Har du et problem med at kineserne vil have samme levestandard som os ?

Øhh?
Hvorledes kan du debattere uden at læse modpartens indlæg?

Det er faktisk fra min hånd at ovenstående linie: "Hvorfor skulle en
millard kinesere ikke have ret til at køre bil som vi gør?" stammer, så
jag har intet problem med dét :-|
Men derfor kan man jo godt betragte hvorledes at det vil influere på ens
egen hverdag på sigt!

--
Armand.

Fra : Bjørn J.

Dato : 13-01-10 00:53

KLIP

> Men derfor kan man jo godt betragte hvorledes at det vil influere på ens
> egen hverdag på sigt!

Man kan jo starte med USA. De bruger jo langt størsteparten af olien og det
blot for at kunne køre hyggeture i sommerperioden !

Kinas største problem er deres kulfyrede kraftværker.

mvh/Bjørn J.

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 15-01-10 18:27

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Kinas største problem er deres kulfyrede kraftværker.

Der er kul til 2-300 år endnu, men de forurener af helvede til.

Det største problem for Vesten er, hvis Kina skal ha samme levestandard som
os. Så vil brændstoffet hurtigt blive brugt, ligesom der vil blive mangel på
kød...

Fra : Bjørn J.

Dato : 15-01-10 18:29

"Mogens (K)" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det største problem for Vesten er, hvis Kina skal ha samme levestandard
> som os. Så vil brændstoffet hurtigt blive brugt, ligesom der vil blive
> mangel på kød...

Der vil nok blive udviklet alternative drivmidler, når den tid kommer og vi
må da håbe, rigtig mange kinesere er/bliver vegetarer for ellers dør vi
andre af sult..;)

mvh/Bjørn J.

Fra : Armand

Dato : 15-01-10 19:40

Mogens (K) skrev:
> [...]
>
> Det største problem for Vesten er, hvis Kina skal ha samme levestandard
> som os. Så vil brændstoffet hurtigt blive brugt, ligesom der vil blive

Samt papir/regnskove
Porblematikken sætter i høj grad focus på i hvilken grad at vi i vesten
forbruger derudaf!

--
Armand.

Fra : Henrik B.

Dato : 12-01-10 14:29

On 12 Jan., 21:14, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Men vent og se hvorledes at bensinprisen stiger eksplosivt med
> efterspørgslen nogle år ude i fremtiden =

Og? Der er sgutte nogen ben i at smide en el-motor i en hvilken som
helst bil...

--
http://www.saabklub.dk/