On Sat, 9 Jan 2010 14:40:59 +0100, "Allan Soerensen"
<nospame@nospame.nospame> wrote:
>"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
>news:4b488405$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> skrev i meddelelsen
>> news:4b488283$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>>> De fleste rene netbanker tilbyder også kun helt simple
>>> standard-produkter. Passer man ikke lige ind i det standardprodunkt de
>>> har på hylden, melder de puldstændig fra.
>>> Har du kun behov for en lønkonto og måske en kassekredit, er det de
>>> sikkert udemærkede.
>>
>> Mon ikke Nykredit kan tilbyde det samme, som andre banker.
>
>Nu skrev jeg helt bevist "de fleste rene netbanker", da jeg naturligvis ikke
>kender alle netbanker
>Netop Nykredit er i øvrigt ikke en "ren netbank". De har temmelig mange
>Nykredit centre spredt ud over landet, hvor man kan mødes f.eks. i
>forbindelse med boligkøb
>
Jeg har lidt svært ved at se hvad en bank med filial kan tilbyde som
en netbank ikke kan tilbyde, det skulle da lige være højer
priser(gebyre).
Kan du komme med nogen eksempler, jeg f.eks. bruger eikbank, og de er
da også helt tosset med at låne penge ud, kan tilbyde kassekredit,
visakort, gebyrfri hævning i alle danske pengeautomater osv.
Jeg har da heller ikke brug for at være face til face med en
bankrådgiver ved køb af hus, skal jeg være face til face med nogen i
den situation er det min advokat.
En bank er en forretning, en bankrådgiver er bankens sælger, som først
og fremmest varetager bankens interesser, dine interesser kommer i
anden række. Hvis du føler anderledes med din bankrådgiver er det bare
fordi han er en fantastisk dygtig sælger
Steen