Mail.app <--> Gmail
Fra : Palle

Dato : 08-01-10 22:17

Hello!

Nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at sætte Mail.app op så
den spiller perfekt med Gmail.

Eneste lille ting jeg mangler, er at få Mail.app til ikke at gemme
mails i "Sent". Dette fordi jeg jeg sender via Gmails udgående server
og derfor gemmes de udgående mails i forvejen på min Gmail konto. Jeg
har ikke brug for at de sendte mails ligger to steder.

Jeg har gloet indstillinger igennem adskillige gange og jeg ser intet
sted hvor jeg kan slå fra at mail.app ikke skal gemme post i "sent"?

Nogen der har det gyldne tip?

--
Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-01-10 22:38

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> [...]
> har ikke brug for at de sendte mails ligger to steder.
>
> Jeg har gloet indstillinger igennem adskillige gange og jeg ser intet

<http://dl.dropbox.com/u/693028/Screen%20shot%202010-01-08%20at%2022.36.
41.png>

/thomas

Fra : Palle

Dato : 08-01-10 23:34

On 2010-01-08 22:37:46 +0100, Thomas von Hassel said:

> <http://dl.dropbox.com/u/693028/Screen%20shot%202010-01-08%20at%2022.36.
> 41.png>

Bwaaaahaha!!!

Jeg opfattede den option som noget andet, fordi den står med "Store
sent messages on the server"

Ligemeget.... Det var det sidste jeg manglede. TAK!

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle

Fra : Palle

Dato : 08-01-10 23:36

On 2010-01-08 22:37:46 +0100, Thomas von Hassel said:

> <http://dl.dropbox.com/u/693028/Screen%20shot%202010-01-08%20at%2022.36.
> 41.png>

BTW... Når du har smidt linket til dropbox. Har du så manuelt kopieret
et screenshot ind på dropboxen?

Jeg spørger fordi jeg bruger et lille program der automatisk uploader
mine screencaptures op til mit eget domæne. Kunne være sejt hvis jeg
kunne få den til automtisk at hælde den op på dropboxen.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 12:23

> [...]

> mine screencaptures op til mit eget domæne. Kunne være sejt hvis jeg
> kunne få den til automtisk at hælde den op på dropboxen.

jeg smider den bare i "public" mappen i min dropbox mappe (som ligger på
skrivebordet)

/thomas

Fra : Jon

Dato : 09-01-10 13:29

> jeg smider den bare i "public" mappen i min dropbox mappe (som ligger på
> skrivebordet)

Takk, takk! Den har jeg faktisk aldri helt registrert!
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-01-10 14:19

Jon <see_signature@invalid.com> wrote:

> Takk, takk! Den har jeg faktisk aldri helt registrert!

og linket kan du gå ved at højreklikke på filen og vælge "Dropbox ->
copy public link"

/thomas

Fra : Jon

Dato : 09-01-10 21:27

> og linket kan du gå ved at højreklikke på filen og vælge "Dropbox ->
> copy public link"

Strålende.