Front Row
Fra : BoFromDenmark

Dato : 08-01-10 08:45

Hejsa

Jeg har nogle video-filer (codec ukendt), som jeg godt kunne tænke mig
at køre via Front Row. Hvis jeg kopiere dem til Film mappen, kan jeg
se og afspille dem via Front Row, men desværre uden lyd. Normalt
bruger jeg VLC og her er lyden ok.
Nogen der har en løsning?

Mvh. Bo (MB og Leopard)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 08-01-10 16:53

BoFromDenmark <boisalten@gmail.com> wrote:

> [...]
> at køre via Front Row. Hvis jeg kopiere dem til Film mappen, kan jeg
> se og afspille dem via Front Row, men desværre uden lyd. Normalt

hvilket format ? og prøv at finde ud af hvilket codec de er i ... eller
konverter dem til noget som iTunes/Quicktime/frontrow er gladere for ..

Har du installeret flip4mac og Perian ?

/thomas

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 10-01-10 15:17

> [...]
> at køre via Front Row. Hvis jeg kopiere dem til Film mappen, kan jeg
> se og afspille dem via Front Row, men desværre uden lyd. Normalt

Har dårlige erfaringer med frontrow, hos mig med sys 10.5 og Intel
MacBook magter frontrow ikke at afspille en stanard dvd flydende og er
dermed aldeles ubrugeligt.

Det er et ringe produkt.

Mvh

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-01-10 16:08

<address_is@invalid.invalid> wrote:

> Har dårlige erfaringer med frontrow, hos mig med sys 10.5 og Intel
> MacBook magter frontrow ikke at afspille en stanard dvd flydende og er
> dermed aldeles ubrugeligt.
>
> Det er et ringe produkt.

ingen problemer her med frontrow og dvd ... dog under 10.6

/thomas