Stjerneeksplosion fa T Pyxidis 3260 lysår ~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-01-10 11:49

http://sites.google.com/site/kallast01/home/supernova

Videnskab.dk skriver i dag fredag under kort nyt ...
http://www.videnskab.dk/composite-3633.htm?utm_medium=nyhedsbrev

=== citat start ===

Stjerneeksplosion kan smadre Jorden

Forskere har nu opdaget en stjerne, som ser ud til at kunne eksplodere
med så stor kraft, at det kan smadre Jordens ozonlag.
(jp.dk)

=== citat slut ====

Læs mere ...

JP: