Forskel på ampel tomat og busk tomat?
Fra : steen

Dato : 07-01-10 11:05

Hej,

er der nogen der kan forklare mig forskellen på en ampel tomat og busk
tomat, eller om det bare er 2 ord for det samme.

Jeg bor i en lejlighed og har mine tomat planter i vindues karmen.

Så det ville da være ævreligt, hvis de skulle blive for store.

Håber i kan hjælpe.

Hilsen

Steen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 07-01-10 20:08

On Thu, 7 Jan 2010 10:04:58 -0800 (PST), steen <steengod@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg bor i en lejlighed og har mine tomat planter i vindues karmen.
>
>Så det ville da være ævreligt, hvis de skulle blive for store.

Det er - formentlig - kun forskellige sorter af tomater. Men det skulle
ikke undre mig hvis samme sort af tomat sælges under begge navne, bare
fra forskellige frøleverandører.

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : steen

Dato : 08-01-10 10:49

On 7 Jan., 20:08, Mads Lie Jensen <m...@gartneriet.dk> wrote:

> Det er - formentlig - kun forskellige sorter af tomater. Men det skulle
> ikke undre mig hvis samme sort af tomat sælges under begge navne, bare
> [...]

tak