Opgradere baglygter på BMW 5-serie (E61).
Fra : Henrik B.

Dato : 07-01-10 21:51

Er der én af alle de BMW-kloge herinde, som kan svare på, om man kan sætte
de nyere (diode) baglygter fra 5-serien (E61 - årgang '07), på en E61 årgang
'05? Og såfremt de passer fysisk, er der så noget med software opdatering
eller...?

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-01-10 22:30

> [...]
> de nyere (diode) baglygter fra 5-serien (E61 - årgang '07), på en E61
> årgang '05? Og såfremt de passer fysisk, er der så noget med software

Lad det være sagt med det samme, jeg er _ikke_ BMW ekspert
I denne tråd bliver det diskuteret og svaret de kommer med er at det er
nødvendigt med et adapterkabel.
Hvis det også er forlygter, så er en ny LCU nødvendig.

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/109693-upgrade-your-headlight-taillights-bmw-2008-led-3.html

Kig på side 2 og 3 i den tråd.

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-01-10 22:37

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> nødvendigt med et adapterkabel.
> Hvis det også er forlygter, så er en ny LCU nødvendig.

Lidt mere om adapterkabler.

http://forums.5series.net/index.php?showtopic=90095

--
Uffe Bærentsen