demuragee fee hvad er det?
Fra : Ukendt

Dato : 06-01-10 20:45

se subj.

Fra : Kasper Demant

Dato : 06-01-10 21:18

gubbi skrev:
> se subj.

http://lmgtfy.com/?q=demurrage+fee

Det er i bund og grund det du betaler for ikke at kunne afhente dine
varer/tilbagelevere containerne.
En form for containerleje ud over hvad der i forvejen var aftalt.

--
Vh.
Kasper Demant

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-10 21:30

>http://lmgtfy.com/?q=demurrage+fee
>

>Det er i bund og grund det du betaler for ikke at kunne afhente dine
>varer/tilbagelevere containerne.
>En form for containerleje ud over hvad der i forvejen var aftalt.

lol den var fin,men have været der men syntes ikke jeg fattede
det,hvilket jeg stadig ikke gør,eller jo, bare ikke i den forbindelse
hvor jeg er stødt på det.
vh
gubbi

Fra : Britta

Dato : 07-01-10 08:34

> lol den var fin,men have været der men syntes ikke jeg fattede
> det,hvilket jeg stadig ikke gør,eller jo, bare ikke i den forbindelse
> [...]

Et gæt. Du er stødt på det i forbindelse med et forsøg på at scamme dig?
En mail du har modtaget? En person du aldrig har mødt der gerne vil
have dig til at betale et 'demurrage fee' via Western Union?

Venligst,
Britta

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-10 10:02

> [...]
> En mail du har modtaget? En person du aldrig har mødt der gerne vil
>have dig til at betale et 'demurrage fee' via Western Union?

Det var et rigtigt godt gæt,men har da ikke tænkt mig at sende noget
som helst.

/gubbi