Bøjelig forskalling?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-01-10 21:07

Jeg vil lave nogle støbninger med bløde og buede former. Hvilke plader
er tilpas bøjelige?

Fra : Jørgen

Dato : 06-01-10 22:00

Kurt Hansen wrote:

> Jeg vil lave nogle støbninger med bløde og buede former. Hvilke plader
> er tilpas bøjelige?

Måske bøjelige MDF plader kan bruges.
http://www.krydsfiner.dk/bjelig_mdf.6
Der duer godt nok kun hvis buerne skal være i et enkelt plan.

- jørgen

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-01-10 22:15

"Jørgen" <spam_til_jsn@toker.dk> skrev i en meddelelse

> Måske bøjelige MDF plader kan bruges.
> http://www.krydsfiner.dk/bjelig_mdf.6
> Der duer godt nok kun hvis buerne skal være i et enkelt plan.

Så skal det ihvertfald fores godt med plastic, for at gøre det vandtæt. MDF
og vand er noget l... Jeg vil foreslå vandfast krydsfiner i en tykkelse der
er til at forme. Evt. oliehærdet masonit. Det kommer lidt an på
applikationen.

- Martin