Apropos sne...
Fra : Dak

Dato : 05-01-10 16:25

er jeg så den eneste som ønsker mere af det i kbh?! Jeg vil gerne
have afprøvet mine nye vinterdæk, så blev lidt skuffet da snebygerne
desværre flyver nord for kbh. De rydder og salter inden jeg kan nå
at køre på sneen. kører endda først kl. 7 om morgenen.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Mogens \(K\)

Dato : 05-01-10 18:30

"Dak" <dak_n@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> er jeg så den eneste som ønsker mere af det i kbh?!

Sikkert :)
Jeg bor i Malmö, og Øresund medfører som sædvanligt, at vejret er bedre her.
Vi har fået 1 cm sne, hvor man vestpå i DK har fået "flere meter"

> Jeg vil gerne have afprøvet mine nye vinterdæk

Så kør da en tur til Hobro !!

Fra : Dak

Dato : 05-01-10 18:44

> Så kør da en tur til Hobro !!

æhh... kørte til sønderjylland for at købe vinterdæk, så tror du jeg har
råd til at køre en tur til Hobro bare for at køre i sne? medmindre
du skal have kørt noget derover for skillinger?

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Karsten Andersen

Dato : 06-01-10 07:59

Tue, 05 Jan 2010 18:44:15 +0100, skrev Dak, på 12 linier, i
<4b437a6d$0$278$14726298@news.sunsite.dk>, :

>æhh... kørte til sønderjylland for at købe vinterdæk, så tror du jeg har
>råd til at køre en tur til Hobro bare for at køre i sne? medmindre
>du skal have kørt noget derover for skillinger?

Ja du kan ikke nøjes med Horsens for vi har ikke noget ;-(

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Brian Lund

Dato : 05-01-10 19:32

Dak wrote:
> [...]
> desværre flyver nord for kbh. De rydder og salter inden jeg kan nå
> at køre på sneen. kører endda først kl. 7 om morgenen.

Du er måske den eneste hér der ønsker mere i KBH - jeg ønsker mig bare mere
i Odense eller syddanmark generelt!

Da jeg kom på arbejde søndag aften var parkeringspladsen "heldigvis" ikke
ryddet! Det er fedt når man er den første der møder ind...

Brian

Fra : Brian

Dato : 05-01-10 19:44

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i meddelelsen

> Da jeg kom på arbejde søndag aften var parkeringspladsen "heldigvis" ikke
> ryddet! Det er fedt når man er den første der møder ind...

Men træls når kollegaerne igen-igen kommer med "Brian" jokes...

/Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 06-01-10 20:59

> Men træls når kollegaerne igen-igen kommer med "Brian" jokes...

Jeg har ingen "Brian-bil", bare en god diesel-motor med forhjulstræk - så
jeg slipper heldigvis for den slags kommentarer det meste af tiden!

Igår havde de igen ikke fået ryddet, det går bedre og bedre med at komme
sidelæns ind på parkeringspladsen!

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-01-10 21:08

Brian Lund wrote:

> [...]
> tiden!
> Igår havde de igen ikke fået ryddet, det går bedre og bedre med at
> komme sidelæns ind på parkeringspladsen!

Er du ved at lave T-Svansen kørerlærerparkeringer Porsche 924?

--
- Frank

Fra : Brian Lund

Dato : 07-01-10 07:58

> Er du ved at lave T-Svansen kørerlærerparkeringer Porsche 924?

Ja hvad man nu sådan kan finde på, desværre er vores parkeringsplads ikke
helt indrettet så man kan gøre som i T-hansen reklamen, ihvertfald ikke hvis
man vil ende i en P-bås

Brian

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-01-10 20:59

On Tue, 05 Jan 2010 18:44:15 +0100, Dak wrote:

> æhh... kørte til sønderjylland for at købe vinterdæk, så tror du jeg har
> råd til at køre en tur til Hobro bare for at køre i sne? medmindre
> du skal have kørt noget derover for skillinger?

Du ku' bare være blevet derovre. Der var adskillige cm is ud for min
søsters i juledagene... Men ellers er det der sne/saltsjap de bruger
herinde, når det bliver koldt nok, såmænd rigeligt til at få hjulene i
spin, vinterdæk eller ej.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-01-10 23:50

On 05 Jan 2010 19:58:55 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>Du ku' bare være blevet derovre. Der var adskillige cm is ud for min
>søsters i juledagene...

>--

Billeder, gå væk! ))

Undskyld, men efter at have læst dit indlæg, bliver der ved med at
dukke billeder op, der beskriver ganske nøjagtigt hvor den is befandt
sig.

Min mor ville ikke have brudt sig om at jeg får den slags billeder i
mit hovede, og hvad siger din svoger, hvis da ellers søsteren er gift?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jensen

Dato : 09-01-10 11:23

On Fri, 08 Jan 2010 23:49:53 +0100, folmer@rasmussen.dk wrote:

> [...]
>
>Min mor ville ikke have brudt sig om at jeg får den slags billeder i
>mit hovede, og hvad siger din svoger, hvis da ellers søsteren er gift?

Havde du da lige forinden læst denne artikel?
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1279488.ece

--
Thomas

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 05-01-10 21:05

On Tue, 05 Jan 2010 19:43:34 +0100, Brian wrote:

> Men træls når kollegaerne igen-igen kommer med "Brian" jokes...
>
> /Brian

Hehe, man ser det for sig. Hjulspor i kringle- og donut-formationer over
hele pladsen, og EEN bil, nemlig Brians....

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-01-10 23:10

Den Tue, 05 Jan 2010 16:24:39 +0100 skrev Dak:

> [...]
> desværre flyver nord for kbh. De rydder og salter inden jeg kan nå
> at køre på sneen. kører endda først kl. 7 om morgenen.

Det er prisen for at bo i KBH. Alt er dyrt og det sjove er langt væk

Kan du ikke bare køre nord på?

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."

Fra : Dak

Dato : 06-01-10 15:42

> Kan du ikke bare køre nord på?

jo men nu er jeg både doven og nærrig anlagt, så sneen skal helst komme
til mig og imellem mig og arbejdet.

--
Dak
"Toyota Aygo+ 1.0 '09"

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 06-01-10 21:32

On Tue, 05 Jan 2010 19:58:55 +0000, Peter Dalgaard wrote:

> [...]
> søsters i juledagene... Men ellers er det der sne/saltsjap de bruger
> herinde, når det bliver koldt nok, såmænd rigeligt til at få hjulene i

....og i øvrigt kan du bare spørge mig om her er glat. Yaris'en er på
værksted (en fin næsten ny sort BMW valgte at ødelægge sin venstre fordør
med min højre forskærm lillejuleaftensdag) og lejebilen er en Aygo -- på
sommerdæk!

Fra : Martin [6000]

Dato : 06-01-10 22:20

> jo men nu er jeg både doven og nærrig anlagt, så sneen skal helst komme
> til mig og imellem mig og arbejdet.

Ahh

Fra : Allan

Dato : 07-01-10 15:27

Dak skrev den 05-01-2010:
> [...]
> flyver nord for kbh. De rydder og salter inden jeg kan nå at køre på
> sneen. kører endda først kl. 7 om morgenen.

Du må en tur vest for KBH - Hedeland
prøv parkeringspladsen ved vejnavn Flinterne
den ligger på vestsiden af brandhøjgårdsvej - ca 500 m nord for
Reerslev kirke målt i luftlinie..

Der er sne nok til du lan lege og afprøve dine dæk.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 09-01-10 13:20

On Fri, 08 Jan 2010 23:49:53 +0100, folmer wrote:

> Billeder, gå væk! ))

> Undskyld, men efter at have læst dit indlæg, bliver der ved med at dukke
> billeder op, der beskriver ganske nøjagtigt hvor den is befandt sig.

På vejen ud for hendes hus! Hvad dævlen havde du forestillet dig?

> Min mor ville ikke have brudt sig om at jeg får den slags billeder i mit
> hovede, og hvad siger din svoger, hvis da ellers søsteren er gift?

Ham behøver du ikke blande ind i det. Hun kan sagtens selv bide fra sig...

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-01-10 15:12

On 09 Jan 2010 12:20:29 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

>På vejen ud for hendes hus! Hvad dævlen havde du forestillet dig?

>Ham behøver du ikke blande ind i det. Hun kan sagtens selv bide fra sig...

>--

Nårh, du kunne jo bare have sagt at det var spise-is.

--

Venlig hilsen
Folmer