Golf
Fra : Patrick

Dato : 04-01-10 13:50

Hej,

Min Golf 4 , 2.0 benzin fra 2001 har lidt problemer med at starte en
gang i mellem.. Det er som regel efter jeg har kørt nogle km, fx. er
jeg lige inde og handle par min., og når jeg så kommer ud igen, skal
jeg prøve min. 2-3 gange før den starter.

Hvad kan problemet være?

På forhånd tak.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-01-10 22:11

Patrick skriver:

> Hvad kan problemet være?

Defekt temperaturmåler.

Klaus

Fra : Brian

Dato : 04-01-10 23:44

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen

> Defekt temperaturmåler.

Til kølevandet... en klassiker.

/Brian

Fra : Armand

Dato : 04-01-10 23:12

Patrick skrev:
> [...]
> jeg lige inde og handle par min., og når jeg så kommer ud igen, skal
> jeg prøve min. 2-3 gange før den starter.

Karburator-is :-/
Ifald er karbunade-sprit hvad der skal til!

--
Armand.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-10 23:14

> Karburator-is :-/
> Ifald er karbunade-sprit hvad der skal til!

Øøøøhh hvad!!?? Der er sprøjt på en Gluf 4.....

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Armand

Dato : 05-01-10 17:19

Henrik B. skrev:
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> Øøøøhh hvad!!?? Der er sprøjt på en Gluf 4.....

ups!
Jeg var ude af kronologien - det er ti år forinden at indsprøjtning kun
var begyndt at vinde frem og karbunade derfor var tænkelig

--
Armand.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-10 07:07

Armand skriver:

> Karburator-is :-/
> Ifald er karbunade-sprit hvad der skal til!

Sludder og vrøvl.

Jeg har kørt diverse Golfer gennem de sidste 19 år uden nogensinde at
hælde som 1 eneste dråde karburatorsprit på.

Klaus

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-01-10 14:08

> Armand skriver:

> Sludder og vrøvl.
>
> Jeg har kørt diverse Golfer gennem de sidste 19 år uden nogensinde at
> hælde som 1 eneste dråde karburatorsprit på.

Ditto her - bare i 25 år.

Det er en af fordelene ved at køre diesel ;)

--
Per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-01-10 14:55

Per Henneberg Kristensen skriver:

> Ditto her - bare i 25 år.
>
> Det er en af fordelene ved at køre diesel ;)

Det har jeg så kun gjort i 4 år.....

Klaus