Hvad er det for en Alfa (Romdeo 068)
Fra : Henrik B.

Dato : 04-01-10 21:32

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-01-10 08:02

> Konceptbil? Hvor gammel? Andre oplysninger?
> http://auta.chamroka.cz/images/stranky/alfa_romeo_068.htm

Jeg ved ikke hvad det er for en - men det er nok en koncept. Teksten under:

Så på biler, nød jeg. Biler er smukke, og sidst jeg føler, at de alle er
smukke. Nogle biler og tuning er perfektion. Car Service er i mit job, bare
fordi alle aldre og på grund af ulykker. Ellers er fri for fejl, og nogle
bildele du har brug for at levere auto-Junkyard eller brugt bil. Biler,
biler, bil, biler, veteraner, sport, billige biler, dyre biler, hurtig og
langsom, sport, kommercielle Godsvogne ...... I korte, er det meget, og du
kan nyde længe.
Så få inspiration og købe en ny eller brugt bil. Tag glæde.
Måske er din bil er denne fantastiske mini-show biler til at inspirere, at
nogle af dem snart vil pryde din nye garage ............ Nr. ........ først
og fremmest, om det ikke kan være furt i drift .....og tjener som en .......

Der garanteres ikke for rigtigheden i ovenstående :)
--
Per

Fra : Seth

Dato : 05-01-10 13:26

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4b425058$0$56790
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Konceptbil? Hvor gammel? Andre oplysninger?
> http://auta.chamroka.cz/images/stranky/alfa_romeo_068.htm

Alfa Romeo Sgighera
_
Seth

Fra : Henrik B.

Dato : 05-01-10 19:58

> Konceptbil? Hvor gammel? Andre oplysninger?
> http://auta.chamroka.cz/images/stranky/alfa_romeo_068.htm

Produceret af ItalDesign i 1997. Topersoners coupé med centermotor...

"The Alfa Romeo Scighera (pronounced Shigeera) is a fully working
futuristically-styled concept car designed and constructed by Italdesign of
Turin, Italy in 1997. The Scighera is derived from the 164, and has an all
aluminium body and frame structure is made of aluminium-carbon fibre
composite.[2]and powered by an Alfa Romeo TwinTurbo 3-liter V6 engine, and
could accelerate from 0-60 mph in 3.7 seconds. Horsepower was rated at 400
at 7,500 rpm,[3] the Scighera had a top speed of 186 mph (299 km/h) and its
four-wheel drive gave it crisp handling. The four wheel drive system was
derived from Alfa Romeo 155.[4]Italdesign was considering even a small scale
production but that never happened.[1]

The car is featured in the 1998 racing computer game Need for Speed III: Hot
Pursuit, but only in the PC version.[5] The PSX version uses the Nazca C2
instead."

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Seth

Dato : 07-01-10 14:34

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in news:4b425058$0$56790
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Konceptbil? Hvor gammel? Andre oplysninger?
> http://auta.chamroka.cz/images/stranky/alfa_romeo_068.htm

Ingen anden bilproducent har oplevet samme antal af designstudier over
deres eksisterende modeller end Alfa Romeo.
_
Seth

Fra : Seth

Dato : 07-01-10 14:36

Seth <sendenemailtilmig@gmail.com> wrote in

> Ingen anden bilproducent har oplevet samme antal af designstudier over
> deres eksisterende modeller end Alfa Romeo.

Ingen anden bilproducent har oplevet nær samme antal af designstudier over
deres eksisterende modeller som Alfa Romeo har.
(Sproglig edit)
_
Seth