display-temperatur?
Fra : MariaH

Dato : 03-01-10 19:45

Jeg lånte en Opel corsa 1,2 fra 1998 i dag.

Da jeg kører i den ligger jeg mærke til at temperaturen i displayet sammen
med uret står på 70 grader????
Den falder så til 56,5 grad og så står der pludselig 2 streger i stedet for.

Hvad kan der være i vejen? - Normalt viser bilen de grader som det er.

--
Maria

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-10 20:56

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> for.
>
> Hvad kan der være i vejen? - Normalt viser bilen de grader som det er.

Det er formentlig din temperaturføler eller dine forbindelser til den ..

--
Per

Fra : MariaH

Dato : 03-01-10 22:50

> Det er formentlig din temperaturføler eller dine forbindelser til den ..

Og det betyder?
Sker der noget ved at køre i den alligevel?

--
Maria

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 03-01-10 23:26

> Og det betyder?
> Sker der noget ved at køre i den alligevel?

Jeg tvivler. Det er formentlig kun det display du kan se den føler der er i
stykker leverer data til ...

--
Per