Ny bil - Kia Ceed?
Fra : Jean

Dato : 03-01-10 19:38

Hej!

Jeg er igang med overvejelserne omkring ny bil.

Jeg er "faldet" over Kia Ceed, som udmærker sig ved at være produceret i
Europa og 7 års fabriksgaranti.

Hvad er forskellen på de 3 varianter - ProCeed, Ceed-5 dørs, og CeedSW.

Er det virkeligt kun at Proceed kun fåes som 3 dørs, og Ceed 5-dørs, som
(ja..) 5-dørs?

Generelle input omkring Kia Ceed modtages også gerne.

Jeg har siddet i et par stykker, og de virker til at være okay kvalitet...

Mvh Jean.

Fra : Søren C

Dato : 04-01-10 03:03

Pro_ceed er en coupe model.
Og kun som 3 dørs.

Cee'd er hatchback og fåes kun som 5 dørs.

Cee'd SW er stationcar modellen.

Alle 3 er bygget på samme platform og af samme komponenter.

http://www.fdm.dk/sites/default/files/mediafiles/20-25-2007-04.pdf

Fra : Jean

Dato : 05-01-10 12:53

"Søren C" skrev:
[...]

Tak for dine svar.

Jeg kan desværre ikke læse linket, da jeg ikke er medlem af FDM.

Mvh Jean

Fra : Martin [6000]

Dato : 05-01-10 13:17

> Jeg er "faldet" over Kia Ceed, som udmærker sig ved at være produceret i
> Europa og 7 års fabriksgaranti.

Forståeligt.

> Generelle input omkring Kia Ceed modtages også gerne.
>
> Jeg har siddet i et par stykker, og de virker til at være okay
> kvalitet...

De er mere end "okay kvalitet".

Jeg har selv den gamle model, 5 dørs 1,6 diesel. Den ser stadig ud som ny
indvendig her 2 år og 45kkm efter købet.

--
Martin
"Don't downgrade your computer to Windows 7, upgrade to GNU/Linux."