Mozilla 0.9.3 og mail
Fra : Martin Petersen

Dato : 03-08-01 11:31

Mon der er nogle af jer der har leget med den nye Mozilla?
Browseren kører fint, men jeg kan ikke få den til at SENDE hverken mail
el. newsmeddelelser. Den viser bare en "progress-bar" der siger:
"Assembling mail information", og går ind i en evig hvile, som jeg må
force-quitte mig ud af.
Jeg mener jo at jeg har mine mail/newsindstillinger i orden. Netscape
4.78 sender dem fint. Jeg bruger OS9.1 Dansk.

Er der nogen der har oplevet dette, og/eller har en løsning?

v.h.

Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-08-01 11:47

Martin Petersen wrote:

> [...]
> 4.78 sender dem fint. Jeg bruger OS9.1 Dansk.
>
> Er der nogen der har oplevet dette, og/eller har en løsning?

Delvis løst. Jeg kan nu sende mail med den, der var noget i Netscape's
settings for udgående post der ikke var blevet overført. Men news kan den
ikke sende. Mærkeligt.
Martin