Erfaringer med kogeplader+ovn fra Ikea
Fra : CC

Dato : 02-01-10 23:04

Erfaringer med kogeplade+ovn fra Ikea søges.

Svar helst i dk.fritid.hus-og-have

Fra : Marianne

Dato : 03-01-10 00:14

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Erfaringer med kogeplade+ovn fra Ikea søges.
>
> Svar helst i dk.fritid.hus-og-have

Hej

Jeg har købt ovn + kogeplade (ej induktion) i Ikea til vores sommerhus. Det
virker perfekt. Vi har mere kostbare ting i vores helårshus, men jeg har
endnu - efter godt 7 mdr.- ikke bemærket nogen reel forskel.

mvh
Marianne

Fra : RK

Dato : 03-01-10 10:08

Så stil spørgsmålet der i stedet for.

Fra : CC

Dato : 03-01-10 13:53

"RK" skrev i meddelelsen ...

> Så stil spørgsmålet der i stedet for.
Det er jo også det jeg har gjort

Fra : Erik Olsen

Dato : 03-01-10 14:00

CC wrote:

> Det er jo også det jeg har gjort

Du skal sætte FUT (Follow-Up-To) til den gruppe hvori debatten skal
føres.

Her sætter jeg FUT til news:dk.admin.netikette fordi dette er et
netikettespørgsmål.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 03-01-10 14:42

CC wrote:

> Det er jo også det jeg har gjort

Du har sendt spørgsmålet til tre forskellige grupper og bedt om, at der
svares i den ene.

Det er en funktion i dit program, Windows Mail, der giver dig mulighed for
at "bestemme" hvor svar på dit indlæg havner.

Når du skriver dit indlæg, vælg "vis" og "alle brevhoveder". Så kan du se en
ny adresselinie "opfølgning til" og der skriver du navnet på den gruppe,
hvortil du ønsker svar på dit indlæg - i dette indlæg har jeg anført
"dk.admin.netikette" som svargruppe.

FUT: dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen,