Billigt midlertidig dække til skur
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-01-10 11:14

Jeg har et skur på ca. 3,5 x 6 m2 hvor det flade tag er fløjet af i stormen
for en måneds tid siden. Jeg har haft en pressenning på, men den er i laser
nu. Jeg vil gerne have en anden løsning, som kan holde en 3-4 måneder indtil
jeg får tid til at lave en mere permanent løsning. Kan nogen anbefale en god
midlertidig afdækningsform, som ikke koster så meget?

Lars

Fra : CC

Dato : 02-01-10 11:48

"Lars Thomsen Nielsen" skrev i meddelelsen ...
> [...]
> måneder indtil jeg får tid til at lave en mere permanent løsning. Kan
> nogen anbefale en god midlertidig afdækningsform, som ikke koster så

Ny pressenning + et par krydsfinersplader sømmet/skruet fast.
eller
Ny Pressenning + forskallingsbrædder sømmet/skruet fast

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-01-10 12:02

> Ny pressenning + et par krydsfinersplader sømmet/skruet fast.
> eller
> Ny Pressenning + forskallingsbrædder sømmet/skruet fast

Hmm, jeg leder nok mest efter en ren plade løsning idet der dannes store
vandlommer mellem bjælkerne når jeg anvender en almindelig pressenning. Er
krydsfiner billigeste løsning?

Lars

Fra : S.B.

Dato : 02-01-10 12:04

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@flexcom.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vandlommer mellem bjælkerne når jeg anvender en almindelig pressenning. Er

Enten trapezplader, som jeg personligt ikke bryder mig specielt om, eller
dem her

http://www.net2traelast.dk/pi/Onduline_tagplader_sort_95_x_200_cm__2820_256.aspx

Søren

Fra : Ole V Jensen

Dato : 03-01-10 01:09

Lars Thomsen Nielsen <lars@flexcom.dk> wrote:

> Er
> krydsfiner billigeste løsning?

Eller OSB-plader.

mvh
Ole-J

Fra : Armand

Dato : 02-01-10 14:26

Lars Thomsen Nielsen skrev:
> [...]
> jeg får tid til at lave en mere permanent løsning. Kan nogen anbefale en god
> midlertidig afdækningsform, som ikke koster så meget?

Du kommer sikkert hurtigt til at bruge op imod det halve af hvad den
ebdelige inddækning vil koste, på sådan en midlertidig afdækning, så på
bundlinien kan det ikke svare sig andet end at få lagt det permanente
tag med det samme :-/

--
Armand.

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 02-01-10 16:36

Lars Thomsen Nielsen skrev:
> [...]
> jeg får tid til at lave en mere permanent løsning. Kan nogen anbefale en god
> midlertidig afdækningsform, som ikke koster så meget?

Hos
Karl Molin
Bygningsartikler
Vedstedvej 7, Ustrup
6500 Vojens
74 64 42 00

kan du købe billige 1. og 2. sorterings ståltrapezplader i afklippede mål.
Sidste gang jeg købte til mit skur, gav jeg 30,- pr. m2
Det er så godt nok ca. 5 år siden.

Hilsen Matthias