Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Er lysfølsomme objektiver ulovlige?
Fra : Soeren Friberg

Dato : 03-01-10 00:53

Faldt over dette interesante objektiv, men jeg lægger ikke op til en
indkøbsdebat:

http://www.kenrockwell.com/nikon/2814af.htm

Jeg undrede mig over bemærkningen:
"Nikon 28mm f/1.4, blacked-out for national security purposes."

Er objektivet så godt, at det truer den nationale sikkerhed. Det lyder
da trods alt underligt.

--
Kh. Søren
http://www.facebook.com/pages/Soeren-Friberg-photography/378651830060

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-01-10 01:02

Soeren Friberg <hushovmesteren@msn.com> wrote:

> [...]
> "Nikon 28mm f/1.4, blacked-out for national security purposes."
>
> Er objektivet så godt, at det truer den nationale sikkerhed. Det lyder

mon ikke bare hr. Rockwell skal have rettet på hans sølvpapirs hat ?

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-01-10 01:14

> mon ikke bare hr. Rockwell skal have rettet på hans sølvpapirs hat ?

her et andet billede af det pågældrende glas:

<http://lightingtheway.files.wordpress.com/2008/08/nikon-28mm-f-1-4d-af-
nikkor353311.jpg>

mon ikke det er fordi der sidder sort tape på hans billede ?

/thomas