Fundet Nummerplade ?
Fra : André S Hansen

Dato : 02-01-10 16:58

Fundet i snedrive i Nørresundby

YS34917

Hvis der er nogen der mangler den, ellers ryger den på politistation, de
gider vel ikke ringe til ejer, og sige, han kan hente den hos mig.

André S Hansen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-01-10 17:02

André S Hansen wrote:
> Fundet i snedrive i Nørresundby
>
> YS34917
>
> Hvis der er nogen der mangler den, ellers ryger den på politistation,
> de gider vel ikke ringe til ejer, og sige, han kan hente den hos mig.

Næe .. Den skal på hittekontoret.

Ikke engang sikker på hittegodskontoret gider undersøge hvem der ejer bilen.

--
- Frank

Fra : Ivan Madsen

Dato : 02-01-10 17:08

On Sat, 2 Jan 2010 17:02:01 +0100, "Frank Leegaard"
<frankFJERN@superbruger.dk> wrote:

>Næe .. Den skal på hittekontoret.
>
>Ikke engang sikker på hittegodskontoret gider undersøge hvem der ejer bilen.

Jeg faldt over en nummerplade på en P-plads, heldigvis var en
patruljevogn nede efter post samtidig - betjenten tog imod den og
sagde, den røg videre til skattevæsenet. Men de kan sikkert oplyse dig
på "114" - hvis de har tid til at tage telefonen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-01-10 19:32

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Næe .. Den skal på hittekontoret.
>
> Ikke engang sikker på hittegodskontoret gider undersøge hvem der ejer
> bilen.

Det behøver du ikke at tvivle på. Det tager nøjagtigt 5 sekunder at finde
ejeren, så det gør de gerne. Det er faktisk en del af deres arbejde at
forsøge at få udleveret de ting, som de får indleveret, og når det er så
nemt, som det er med en nummerplade, så gør de det også.

Kurt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-01-10 21:42

Kurt B. Andersen wrote:
> [...]
> arbejde at forsøge at få udleveret de ting, som de får indleveret, og
> når det er så nemt, som det er med en nummerplade, så gør de det også.

Hmm .. Håber du har ret. For ellers køber vi jo bare en anden af "dem".

--
- Frank

Fra : JBH

Dato : 03-01-10 01:28

> [...]

> forsøge at få udleveret de ting, som de får indleveret, og når det er så
> nemt, som det er med en nummerplade, så gør de det også.

Gad vide om de også kan finde ejeren til den "pap" nummerplade jeg fandt på
et tidspunkt.
Forfra 100% identisk med en Litauisk EU nummerplade, med prægning af
bogstaver, refleksvirkning osv. bagsiden er PAP.. En fup-plade som nok er
faldet af en bil på vej til Litauen :-/

mvh
JBH

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-01-10 11:36

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Forfra 100% identisk med en Litauisk EU nummerplade, med prægning af
> bogstaver, refleksvirkning osv. bagsiden er PAP.. En fup-plade som nok er

Hvis den så oven i købet var selvklæbende, så er det jo meget hurtigt at få
andre plader på en bil

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-01-10 11:48

Uffe Bærentsen wrote:
> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis den så oven i købet var selvklæbende, så er det jo meget hurtigt
> at få andre plader på en bil

Svjh er engelske numerplader da bare et stort klistermærke.

Sikker på at det LT ikke også orginalt er af pap?

--
- Frank

Fra : Rosendal

Dato : 03-01-10 13:20

> [...]
> Forfra 100% identisk med en Litauisk EU nummerplade, med prægning af
> bogstaver, refleksvirkning osv. bagsiden er PAP.. En fup-plade som nok er

Og de oprindelige plader til bilen er smidt i en snedrive i
Nørresundby................

Fra : JBH

Dato : 03-01-10 13:34

"Rosendal" <nobody@nowere.com> skrev i en meddelelse

> Og de oprindelige plader til bilen er smidt i en snedrive i
> Nørresundby................

Mon ikke bare de klistrer "pappladen" ovenpå den originale. Der var
antydning af noget klister/tape i begge sider.

mvh
JBH