Videofilm
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-01-10 22:46

Jeg kan se at iMovie kan eksportere film til .mp4 formatet, er der
nogen som ved om windåserne kan det format uden at ha' QuckTime
installeret...?
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-01-10 22:49

On 2010-01-01 22:45:34 +0100, Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> said:

> Jeg kan se at iMovie kan eksportere film til .mp4 formatet, er der
> nogen som ved om windåserne kan det format uden at ha' QuckTime
> installeret...?

En smutter, der skulle ha' stået - windåserne kan "se" det uden at ha'
QuickTime installeret...?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-01-10 23:00

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> En smutter, der skulle ha' stået - windåserne kan "se" det uden at ha'
> QuickTime installeret...?

ser sådan ud:

<http://support.microsoft.com/kb/316992>

/thmas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-01-10 23:04

> ser sådan ud:
>
> <http://support.microsoft.com/kb/316992>
>
> /thmas

der skulle have stået: ser IKKE sådan ud ...

enten Quicktime eller et extra codec til windows media player er
nødvendigt ..

'7thomas

Fra : Lyrik

Dato : 01-01-10 15:23

On 1 Jan., 22:45, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:
> Jeg kan se at iMovie kan eksportere film til .mp4 formatet, er der
> nogen som ved om windåserne kan det format uden at ha' QuckTime
> installeret...?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Windåserne kan alle formater, ved installation af VLC mediaplayer
(gratis) eller en codecpakke som anvendes af Windows mediaplayer for
eksempel.
De kan blandt andet også spille hjemmebrændte "blu-ray skiver på DVD"
fremstillet fra moderne hjemmevideokameraer.
Vel at mærke med klikbare menuer! Ligesom de flotte DVD menuer. Det
kan man slet ikke på en Mac-coladåse!))

Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 01-01-10 23:28

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
> fremstillet fra moderne hjemmevideokameraer.
> Vel at mærke med klikbare menuer! Ligesom de flotte DVD menuer. Det

er du snart færdig ?

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-01-10 23:40

Lyrik skrev:

> Vel at mærke med klikbare menuer! Ligesom de flotte DVD menuer. Det
> kan man slet ikke på en Mac-coladåse!))

Du må vist prøve VLC igen...

Hvis din coladåse kan trække det.

Fra : Lyrik

Dato : 01-01-10 16:13

On 1 Jan., 23:40, Thorbjørn Ravn Andersen <nospam0...@gmail.com>
wrote:

> Du må vist prøve VLC igen...
>
> Hvis din coladåse kan trække det.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Min kone har den nye coladåse. Min er en Plastic L'Oreal cremekrukke.
Til dine rynker i panden kan jeg oplyse, at VLC ikke kan afspille
klikbare menuer! Det kræver Windowsafspillerne: Roxio cineplayer,
eller Cyberlink Power DVD Ultra.

Coladåsen kan ikke, uansét hvor mange megahertz den boaster med. Og
nej! Heller ikke Toast Titaniums mediaplayer. Den kan slet ikke! Zip!
Nada!

GN
Jens

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 02-01-10 00:27

Lyrik skrev:

> Til dine rynker i panden kan jeg oplyse, at VLC ikke kan afspille
> klikbare menuer! Det kræver Windowsafspillerne: Roxio cineplayer,
> eller Cyberlink Power DVD Ultra.

Der kan man se. Køb en pc.

Fra : N/A

Dato : 02-01-10 00:27