Varmeforbrug 2009
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 16:32

Hejsa
Jeg har i år brugt 8 % mere.
Min far har brugt 18 % mere.

Er det et generelt billede af jeres forbrug også, eller skal jeg til at
skrue ned

Mvh
Mads

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 01-01-10 16:45

"Mads K" <Ingen> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg har i år brugt 8 % mere.
> Min far har brugt 18 % mere.
>
> Er det et generelt billede af jeres forbrug også, eller skal jeg til at
> skrue ned

Vi oplever lidt det samme... men det er jo også flere år siden vi har haft
rigtig frost før jul.
Og så er Storebælt blevet rigtig koldt, det betyder en del, når man bor lige
ud til vandet.

Mvh
Leon

Fra : Kurt Hansen

Dato : 01-01-10 16:59

fre, 01 01 2010 kl. 16:44 +0100, skrev Leon Hulstr?m:
> "Mads K" <Ingen> skrev i en meddelelse

> Vi oplever lidt det samme... men det er jo også flere år siden vi har haft
> rigtig frost før jul.

I huskede vel at lægge lidt til side i de år hvor vi havde grønne
vintre, eller gør i som kommunerne: stjæler og formøbler overskuddet
(besparelsen) på snerydningskontoen i de billige år, for derefter at
jamre og kræve flere penge, så snart det fnugger bare en anelse?

Fra : ABJ

Dato : 01-01-10 23:51

"Mads K" <Ingen> skrev i meddelelsen
> Hejsa
> Jeg har i år brugt 8 % mere.
> Min far har brugt 18 % mere.
>
> Er det et generelt billede af jeres forbrug også, eller skal jeg til at
> skrue ned
>
> Mvh
> Mads

Vi har brugt 8% mindre end gennemsnit 2000-2008

Godt nytår Aksel

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-10 20:06

en ide er at kikke på grad dage hos DMI.
da et giver et tal om hvor varmt/koldt det har været. Hilket også burde give
dig et indtryk om dit forbrug er steget pga ændret forbrug eller ændring
priser /udstyr.

dmi link http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/oversigter/graddage.htm

håber det kan bruges

Fra : Heidi

Dato : 02-01-10 09:32

Mads K wrote:
> Hejsa
> Jeg har i år brugt 8 % mere.
> Min far har brugt 18 % mere.
>
> Er det et generelt billede af jeres forbrug også, eller skal jeg til
> at skrue ned

Vores varmeår løber fra 1. maj (naturgas), og vi har til dato brugt
næsten 20% mere siden 1. maj, end for samme periode sidste år (656 m3 i
stedet for 548 sidste år). Vi har skruet mere op for gulvarmen i
køkkenet end normalt, og har mere stabil opvarmning på radiatorerne i
resten af huset også, da vi ikke gider gå og fryse.
Så nej, det er ikke kun dig og din far

--
Heidi

Fra : Jens G

Dato : 02-01-10 10:38

On Fri, 1 Jan 2010 16:31:47 +0100, "Mads K" <Ingen> wrote:

>Hejsa
>Jeg har i år brugt 8 % mere.
>Min far har brugt 18 % mere.
>
>Er det et generelt billede af jeres forbrug også, eller skal jeg til at
>skrue ned

Vi har i 2009 brugt 6,7% mere gas end i 2008.

Elforbruget er faldet med 4,5%.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-10 22:33

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har i 2009 brugt 6,7% mere gas end i 2008.
>
> Elforbruget er faldet med 4,5%.
>
> --
> Jens G
> Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Det er lidt hip som hap, kan jeg høre.
Mit elforbrug er steget med 4 %, men det kan jo være så meget.

Jeg slukker for varmen i et par dage, så går det lige op. Så bliver konen
også så glad når jeg tænder igen

Tak for svarene.
Mvh
Mads

Fra : KsK

Dato : 10-01-10 12:29

> Jeg slukker for varmen i et par dage, så går det lige op. Så bliver konen
> også så glad når jeg tænder igen
ROFLOL

KsK