Volta Bolido...
Fra : Jørgensen

Dato : 01-01-10 14:52

.... 4515 støvsuger er begyndt at slukke og tænde af sig selv.

Filtre er nye og rene, slangen er ikke stoppet, ledningen rullet helt ud og
posen er ny!

Den kører i minuts tid og dør så... starter igen (af sig selv), dør igen
osv.

Det hjælper ikke at lade den stå, den fortsætter bare sin nye uvane. :-/

Den lugter ikke brændt og speciel varm, så en evt. termosikring burde ikke
være problemet, med mindre at den, hvis der er en i maskinen, er defekt!

Nogen der kender problemet og en evt. løsning!

Pænt tak og godt nytår!

--
F.B

Fra : Erik Olsen

Dato : 01-01-10 15:02

Jørgensen wrote:
> [...]
> defekt!
> Nogen der kender problemet og en evt. løsning!

Måske den trænger til nye motorkul.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jørgensen

Dato : 02-01-10 11:04

"Erik Olsen" <erik.olsen@ishoejby.dk> skrev i meddelelsen

> Måske den trænger til nye motorkul.
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen

Se, det kunne være en mulighed... tilbage står så den lille detalje at jeg
ikke gider/kan gnave mig ind til centrum af en støvsuger, og lur mig om ikke
det koster spidsen af en raket at få dem skiftet på værksted.. og enden
bliver at man nærmer sig tanken om at, så kan man lige så godt købe en ny!

Findes der overhovedet længere små bikse hvor man kan få repareret
elektriske dimser?

Her i 3000 området er der vist kemisk renset for den slags, der lå én i
Helsingør indtil for nogle år siden!
--
F.B

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-01-10 19:39

Hej

Jørgensen skrev:
> ... 4515 støvsuger er begyndt at slukke og tænde af sig selv.

Jeg vil gerne hjælpe dig med at fikse din støvsuger. Send mig gerne en
mail på usenet1@mumbojumbo.dk så vi kan arrangere noget :) Bor i
Helsingør selv.

--
Mvh, Kim Voss Schrader