Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reset - slettede alle billederne
Fra : kenneth

Dato : 01-01-10 16:34

Hej og godt nytår til alle.

Jeg ville grundinstille mit Canon Ixus 100 IS og valgt at trykke på reset.
Men da jeg havde gjort det var alle mine billeder væk, billederne lå eller
på en memorycard.

har en af jeg en frisk ide til hvordan jeg får fat i mine billeder igen

Kenneth Gelver

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-01-10 17:01

Det sker ifølge indlæg her i gruppen ofte, da spørgsmålet tit stilles

Her er det mest almindelige svar:

http://www.snapfiles.com/get/pcinspector.html

- det er OK - men der findes en del andre tilsvarende programmer.......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : kenneth

Dato : 13-01-10 13:14

Det lykkes ik, jeg har fundet et andet program, som påstå at det har fundet
mine billeder, men så vil de have over 30? for at restore dem.

er her noget der kender en billigere måde at få sinde slettede billeder
tilbage

Kenneth Gelver

Mobil nr. 30201254 Mail. kenneth@gelver.dk