Sæde med varme, 12 V adapter ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 11:03

Har købt et Sæde med varme, 12 V hos thansen
http://www.thansen.dk/product.asp?c=3345119725&n=-1676669402&pn=-1433618700
men stikket passer ikke til cigarettænderen i min Polo, det sidder
meget løst så jeg bliver nødt til at komme noget i siden for at den
bliver siddende, virker bare ikke ordentligt, ryger ud hele tiden

Har ledt og ledt inde på thansen.dk men kan ikke finde en adaptor,
ved nogen her om der findes en lille adapter, som jeg kan komme
i min cigartænder, så stikket fra varmesædet bliver siddende fast ?

Mvh Kim
WV Polo Model 1,6 6N
1. gang indregistreret: 16/10-1995
Antal døre 3
Stel nr. WVW2226N2TW026554

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-10 11:09

Den 01-01-2010, skrev Kim:
> [...]
> ved nogen her om der findes en lille adapter, som jeg kan komme
> i min cigartænder, så stikket fra varmesædet bliver siddende fast ?

Har samme sæde i 'rinaen; passer fint i stikket...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-01-10 13:38

Hans Paulin (6310) wrote:

> Har samme sæde i 'rinaen; passer fint i stikket...

Der er forskel på cigartænderstikkene i en euro-dyt og risgnaskerdyt.

Der findes en lille ring der kan vrides om. Medleveret til flere stik.
Alternativt kan du finde noget tyndt krympeflex og sætte omkring. Evt
isolerbånd eller andet tyndt fleksibelt tape.

--
- Frank

Fra : Leif

Dato : 01-01-10 17:12

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev i meddelelsen news:4b3dc8b7$0$270$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> meget løst så jeg bliver nødt til at komme noget i siden for at den
> bliver siddende, virker bare ikke ordentligt, ryger ud hele tiden

Svigerfar (og -mor) mistede lige deres bil her i julen pga. sådan et varmesæde.

Jeg kan ikke lige sige om det er samme model / type, men da de kom ud for at
køre en tur var passagersædet væk og resten af kabinen ødelagt af en gullig
røg.

Åbenbart er varmesædet kortsluttet og har startet en ildløs brand, der til sidst
er gået ud af sig selv pga. manglende ilt.
Totalskadet af forsikringen........ Seat Codoba vurderet til 35kkr.

Man regner med at der på sigt kan komme en del uforudsigelige skader på
elsystem mm. pga. den ætsende røg, så den sælges til Polen af forsikringsselskab.

/Leif

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-10 17:15

Den 01-01-2010, skrev Leif:

> Åbenbart er varmesædet kortsluttet og har startet en ildløs brand

Så er det godt der ikke er strøm på cigartænderstikket i vores Toyotaer

> den sælges til Polen af
> forsikringsselskab.

Forhåbentlig kun til stumper så

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-10 17:20

Hans Paulin (6310) tastede følgende:

> Så er det godt der ikke er strøm på cigartænderstikket i vores Toyotaer

....når motoren er slukket, skulle der stå

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-01-10 17:36

Hej

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at
> køre en tur var passagersædet væk og resten af kabinen ødelagt af en

Jeg har hørt en ligende historie, med et billigt varmesæde. Under kørslen
begynder det pludselig at ryge - sæde og jakke ødelagt...!

Køb et Waeco til 2-300 kr. - det er ikke noget billigt kina pis

Mvh
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 18:22

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev
> Køb et Waeco til 2-300 kr. - det er ikke noget billigt kina pis

Hvilke butikker har det ?
http://www.waeco.com/dk/222_1000.php

Mvh Kim

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-10 18:26

"Kim" <æ_at_x.dk> skrev
> Hvilke butikker har det ?
> http://www.waeco.com/dk/222_1000.php

"Dometic Denmark A/S Nordensvej 15, Taulov 7000 Fredericia "

Ups, mener I Kbh's området

Mvh Kim