Støjniveau på emhætte fra HN?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-12-09 11:23

Nogen der har erfaring med støjniveauet på en emhætte fra Harald
Nyborg? :

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=30100&Produkt=emh%E6tte

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Gamle

Dato : 31-12-09 12:42

Hans Paulin (6310) wrote:
> Nogen der har erfaring med støjniveauet på en emhætte fra Harald
> Nyborg? :
>
> http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=30100&Produkt=emh%E6tte

Hej Hans.

Vi har Katalog nr 9238 og den siger bestemt ikke meget. (249,00 kr)
Godt nytår

Mvh.
Torben

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 31-12-09 13:07

Gamle frembragte:

> Hej Hans.
>
> Vi har Katalog nr 9238 og den siger bestemt ikke meget. (249,00 kr)

Ja, der er ikke angivet db på hjemmesiden, så derfor kunne jeg bruge
nogle praktiske erfaringer

> Godt nytår

I lige måde, du gamle

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Tonni Madsen

Dato : 02-01-10 23:39

> Nogen der har erfaring med støjniveauet på en emhætte fra Harald Nyborg? :

Jepsa jeg har en sådan monteret over fyret i kælderen... jeg havde egentlig
kik på modellen med 2 motorer, men de havde denne til 50,- i en rode
kasse... den havde fået en stor bule... tror det er ok med fyret...
den blev det... Tja, den suger og den larmer. måske ikke meget mere end den
i køkkenet, men den sad der da huset blev købt, og sådan er det. Som meget
andet, iforhold til prisen er den udemærket, både hvad lyd og ydelse angår,
men jeg må indrømme at jeg hader den som pesten. Jeg er jyde så man skifter
jo ikke noget der virker... men når den i køkkenet døer så skal der sgu et
emfang med motor på loftet op, så må det koste det det vil, jeg HADER at man
kun kan bruge tegnsprog i køkkenet når emhætten kører... Mine forældre har
en vældig fin emhætte til en formue, og den er da også ok lydløs, men kontra
de emfang jeg har mødt (er elektriker og har set lidt forskelligt i min
læretid) er det ikke noget at skrive hjem om...
Summa somarum. Skulle hætten i sommerhuset eller over fyret dø imorgen, er
det direkte i HN efter en ny! MEN er det i køkkenet så blever der altså
smidt lidt flere jyske dollar efter den, det er sgu mange timer man skal
høre på skidtet...
Bor man på 7500 kanten er du velkommen til at komme på "prøve lyt" i
kælderen...

Mvh Tonni Madsen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 03-01-10 11:48

Tonni Madsen udtrykte præcist:

> Bor man på 7500 kanten er du velkommen til at komme på "prøve lyt" i
> kælderen...

Tak

Hér er det 6400-området, så dét...

Har på postadressen en lydsvag med indbygget motor, så det kan godt
lade sig gøre; er ikke hjemme nu og kan ikke huske fabrikatet

Hans
www.zofiaoghans.dk