Problem med en tabel.
Fra : Christian Kragh

Dato : 30-12-09 12:26

Hej.

Jeg har en tabel jeg bruger til en månedsoversigt til en time plan.

Jeg har problemet at når man vil redigere en dag så trykker man på en lille
blå pen i venstre side af dagen, hvorefter jeg har noget Javascript der gør
at den første TR bliver display: none; hvorefter den næste TR bliver
display: block;.

Det virker fint i IE som det kan ses, men jeg har problemer i FF med at alt
indhold i anden TR bliver vist i første TD i første TR.

Hvad kan man gøre for at løse et sådanne problem?

Christian

Fra : Christian Kragh

Dato : 30-12-09 12:26

> Jeg har en tabel jeg bruger til en månedsoversigt til en time plan.

Prøver lige at medsende linket...
http://www3.ckweb.dk/tm/default.htm

Christian

Fra : Christian Kragh

Dato : 30-12-09 12:38

> Prøver lige at medsende linket...
> http://www3.ckweb.dk/tm/default.htm

Jeg har lavet en mere overskuelig side her:
http://www3.ckweb.dk/tm/test.asp

Christian

Fra : Christian Kragh

Dato : 30-12-09 12:43

> Jeg har lavet en mere overskuelig side her:
> http://www3.ckweb.dk/tm/test.asp

Tja, tolmodighed er en dyd...

Jeg opgav søgningen og skrev her, men har nu fundet dette:
http://www.quirksmode.org/css/display.html
som sider jeg ikke skal bruge block men derimod table-row

Og nu virker det som det skal.

Christian

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 30-12-09 13:11

Den Wed, 30 Dec 2009 12:26:29 +0100 skrev Christian Kragh:

> Prøver lige at medsende linket...
> http://www3.ckweb.dk/tm/default.htm
>
> Christian

Jeg brugte lige 99% af mine evner fordi jeg blev provokeret af W3C
Valid html logoet på din forside.

Der er faktisk 4 fejl og 4 advarsler på forsiden. De er ikke alvorlige,
men skyldes at du bruger &. Korrekt brug af & er &

Det får du også at vide når du validerer:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww3.ckweb.dk%2F

--
Karl Erik.