Salt virker ikke ....
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-12-09 12:53

Jeg er kommet i en lille diskussion.

Hvornår er salt på vejene virkningsløse.

Jeg siger minus 7.

Min modige modstander mener minus 9.

Hvad siger I?

--
Per

Fra : Hauge

Dato : 29-12-09 12:59

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Jeg er kommet i en lille diskussion.

Men er der ikke kommet et .jura for meget på i gruppevalget?

Mvh Hauge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-12-09 13:14

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg er kommet i en lille diskussion.

> Hvornår er salt på vejene virkningsløse.

Hvis man laver en ideel frostblanding af salt og is, kan man
komme under -30 grader, så deromkring ligger den teoretiske
grænse for hvornår salt kan smelte is.

I praksis på vejene er der sjældent eller aldrig en ideel
blanding, så hvor grænsen ligger, afhænger af de konkrete
forhold. Jeg aner ikke hvor gennemsnittet ligger.

--
Bertel

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-12-09 05:28

Per Henneberg Kristensen skrev

> Hvorn r er salt p vejene virkningsl se.
> Jeg siger minus 7.
> Min modige modstander mener minus 9.

ca -10 grader
http://www.denstoredanske.dk/It,_teknik_og_naturvidenskab/Teknik/Vejbygning/saltning

- Peter

Fra : Jubii

Dato : 29-12-09 14:14

"Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg er kommet i en lille diskussion.
>
> Hvornår er salt på vejene virkningsløse.
>
> Jeg siger minus 7.
>
> Min modige modstander mener minus 9.
>
> Hvad siger I?

At din hjerne ikke virker.
Kom med et juraspørgsmål/debat i denne gruppe, tumpe.

Fra : Hauge

Dato : 29-12-09 14:19

Jubii skrev:
> At din hjerne ikke virker.

Så kan i jo søge hjælp samme sted.

/Hauge

Fra : kk

Dato : 29-12-09 14:51

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i en meddelelse
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> At din hjerne ikke virker.
> Kom med et juraspørgsmål/debat i denne gruppe, tumpe.

Har du ikke andet at hidse dig op over, KLAPHAT?
mvh
Godt nytår!
kk

Fra : Per

Dato : 29-12-09 16:15

Jubii wrote:
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> At din hjerne ikke virker.
> Kom med et juraspørgsmål/debat i denne gruppe, tumpe.

Åhh nej - papkassen Gerner er igen på banen.

/Per

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-12-09 22:06

Jubii tastede følgende:
> At din hjerne ikke virker.
> Kom med et juraspørgsmål/debat i denne gruppe, tumpe.

Kan se at du stadig ikke forstår at tale pænt til folk.
Nok har Per ramt en forkert NG, men det behøver du jo ikke at
overfalde ham i så fordømmende vendinger over. Du kunne jo blot
henvise ham til rette gruppe på en pæn og høflig måde.
Han har jo trods alt ikke postet her for at få dit pis i kog.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-12-09 15:07

Andersen skrev

> Han har jo trods alt ikke postet her for at f dit pis i kog.

Jeg undrer mig såre over hvorfor Jubii ikke er kogt tør for længe
siden?

- Peter

Fra : Jubii

Dato : 29-12-09 23:27

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> Han har jo trods alt ikke postet her for at f dit pis i kog.

Jeg undrer mig såre over hvorfor Jubii ikke er kogt tør for længe

en flod løber ikke tør i regnvejr, og i juragruppen regner det konstant.

skååååååååååååååååååååål.

Fra : Hauge

Dato : 29-12-09 23:44

Jubii skrev:
> en flod løber ikke tør i regnvejr, og i juragruppen regner det konstant.

Mon ikke du trænger til at få skiftet din ble?! Ring efter
hjemmehjælpen, dine gigtplagede fingre kan sikkert ikke klare det for dig.

/Hauge

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 30-12-09 05:26

"Jubii" <jubii@msn.com> skrev i meddelelsen
> "Per Henneberg Kristensen" <phkfjern@klikpost.dk> skrev i meddelelsen

> At din hjerne ikke virker.
> Kom med et juraspørgsmål/debat i denne gruppe, tumpe.

Gerner Mortensen, usenets pestilens igennem minimum 10 år. Kongen over alle,
når det gælder om at skrive off-topic, ikke ved et uheld men med vilje
_hver_ eneste gang. Faktaresistent. Der burde være en lov imod din slags,
men det er svært når der kun er en af slagsen. Vig bort!

--
Per