Humor....
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-12-09 00:00

Set i en anden nyhedsgruppe...
....."I'm Steve Jobs, and Windows Seven was _my_ idea."

Standard Apple add with the PC and the Mac guy.

PC Guy: c Windows 7 was my idea.

MAC guy: That's because I've told you about all the great features in
the Mac and you copied them.

mvh. Erik Richard

Fra : Palle

Dato : 30-12-09 17:47

On 2009-12-29 23:59:56 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
>
> PC Guy: c Windows 7 was my idea.
>
> MAC guy: That's because I've told you about all the great features in

Med mindre der er et eller andet helt basalt jeg overser i den
vittighed der, så vil jeg sige den ligger på en delt førsteplads på
listen over virkelig ringe jokes!

--
Palle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-12-09 17:49

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> Med mindre der er et eller andet helt basalt jeg overser i den
> vittighed der, så vil jeg sige den ligger på en delt førsteplads på
> listen over virkelig ringe jokes!

godt .. jeg var bange for at det bare var mig der havde misset noget :)

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-12-09 20:30

Palle wrote:

> Med mindre der er et eller andet helt basalt jeg overser i den vittighed
> der, så vil jeg sige den ligger på en delt førsteplads på listen over
> virkelig ringe jokes!

'Vitsen' ligger i, at MS har tyvstjålet selve windows brugerfladen fra
Apple uden at betale så meget som en cent for det. - Og at i selv samme
sag kører der en retssag og har gjort lige siden, MS lancerede Windows
1.0. Det skrupskøre er, at der afholdes et retsmøde så'n ca. 1 gnag
hvertandet/-tredie år, og så bliver den igen sendt på stand-by....

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-12-09 20:34

> [...]
> 1.0. Det skrupskøre er, at der afholdes et retsmøde så'n ca. 1 gnag
> hvertandet/-tredie år, og så bliver den igen sendt på stand-by....

Og Apple stjal den fra Xerox ... så ...ja ... "who gives" efterhånden ..

/thomas

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 30-12-09 20:45

Thomas von Hassel wrote:

> Og Apple stjal den fra Xerox ... så ...ja ... "who gives" efterhånden ..

Nej, det gjorde de ikke. De betalte med aktier, da Xerox gerne ville
investere, da Apple skulle børsnoteret.

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-12-09 20:53

> Nej, det gjorde de ikke. De betalte med aktier, da Xerox gerne ville
> investere, da Apple skulle børsnoteret.

åbenbart ikke nok til at Xerox ikke sagsøgte forsægte at sagsøge Apple:

<http://www.nytimes.com/1990/03/24/business/most-of-xerox-s-suit-against
-apple-barred.html>

/thomas

Fra : Carl Drud

Dato : 30-12-09 20:44

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> writes:

> [...]
> Windows 1.0. Det skrupskøre er, at der afholdes et retsmøde så'n ca. 1
> gnag hvertandet/-tredie år, og så bliver den igen sendt på

Og Apple har "tyvstjålet" fra Xerox...

Der kører i øvrigt ingen retsag mere. Det løb ud i ingenting for til
sidst at ende i et forlig.

http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Computer,_Inc._v._Microsoft_Corporation

--
Carl

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-12-09 20:56

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> wrote:

> Og Apple har "tyvstjålet" fra Xerox...
>
> Der kører i øvrigt ingen retsag mere. Det løb ud i ingenting for til
> sidst at ende i et forlig.
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Computer,_Inc._v._Microsoft_Corporation

nemlig. Hvis der var vrserende retsager ville de være at finde i hhv.
retsdokumenter og i Apple's årsberetninger til SEC

/thomas

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-12-09 20:56

Carl Drud <carl.drud@gmx.com> wrote:

> Og Apple har "tyvstjålet" fra Xerox...
>
> Der kører i øvrigt ingen retsag mere. Det løb ud i ingenting for til
> [...]

hov .. du må ikke linke til wikipedia ...

/thomas

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-12-09 18:56

On 2009-12-29 23:59:56 +0100, Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> said:

> [...]
>
> PC Guy: c Windows 7 was my idea.
>
> MAC guy: That's because I've told you about all the great features in

Jeg ved ikke om det nogensinde har været sjovt, men nu virker den
temmelig overgemt ;)

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse