Problemer med dropdown og Iphone browser
Fra : jagge

Dato : 29-12-09 19:09

hey

Jeg har et irreterende problem som jeg mener er nyt. Jeg har på
adskillige sider oplevet at dropdown menuer ikke virker når siden
browses med min iphone.

Et eksempel er dmi.dk . Hvis man vil checke vandstand et sted i danmark
får man et lille kort frem. Her kan man med en dropdown menu vælge dato
men det virker ikke. Jeg er sikker på at jeg har brugt denne
funktionalitet tidligere. Har lige på en anden side oplevet det samme
ogdet gør jo browseren noget ubrugelig, og udvalget er jo pga apples
politik på 1.

Derfor vil jeg høre om andre har oplevet det samme.

MVH

Jakob

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-12-09 19:53

jagge skrev:
> [...]
> politik på 1.
>
> Derfor vil jeg høre om andre har oplevet det samme.

DMI.dk's hjemmeside er en anelse underlig. Det er en oplagt lejlgihed
til at snakke lidt med webmasteren, så der kan blive rettet nogen flere
ting.

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 29-12-09 23:29

Thorbjørn Ravn Andersen <

er en anelse underlig. Det er en oplagt lejlgihed
> til at snakke lidt med webmasteren, så der kan blive rettet nogen
> flere
> ting.

En del af fejlen er dog min ser jeg nu da java script af en eller anden
grund var slået fra, ups

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 29-12-09 23:37

address_is@invalid.invalid skrev:
> Thorbjørn Ravn Andersen <
>
> er en anelse underlig. Det er en oplagt lejlgihed
>
> En del af fejlen er dog min ser jeg nu da java script af en eller anden
> grund var slået fra, ups

Og nu er din nyhedslæser gået helt i kluddermor :)

Fra : jagge

Dato : 30-12-09 00:47

> Og nu er din nyhedslæser gået helt i kluddermor :)

Hvad mener du ?? Det var fra min iphone, men det ser da normalt ud på
min macbook, hvad er der galt ??

Hygge

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-12-09 23:11

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> politik på 1.
>
> Derfor vil jeg høre om andre har oplevet det samme.

Sorry to say .. men det virker fint på min phøne ...

/thomas

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 29-12-09 23:31

> Sorry to say .. men det virker fint på min phøne ...
>
> /thomas

Jeg ved det lyder vildt men det var en fejl fra min side, sorry Apple

Mvh Jakob