Så mangler vi bare at overbevise Gud (elle~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-12-09 01:08

http://sites.google.com/site/kallfiles1/christianity

Interrupt RETURN from ... (internal affairs CET 22:58, marker Matt. 5, 23-25) ...
(Sent: Tuesday, December 29, 2009, CET 12:45 AM)

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
December 28, 2009, CET 17:14, GMT 16:14 (upload finished)
The answer, my friend - was: Why do You cry ?, Terminator 2, Judgment Day
http://www.youtube.com/watch?v=lHCYnXbHTTk

> Internal "Kanzi"-message to a "Robot"!
[ ... ]
> ... Psalm 125,3

or (if video blocked) ...

http://www.youtube.com/watch?v=qm3vIHfUIhA

Så mangler vi bare at overbevise Gud (eller rettere sagt Hans engle) om
nødvendigheden af at straffe ondskab ... !!!

With kind regards,
Last OUTPUT: 10297 news:4b38918d$0$276$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10302

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 29-12-09 11:13

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4b39483e$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Interrupt RETURN from ...

http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael
December 16, 2009, CET 17:14, GMT 17:20 (upload finished)
The Exorcist (Movie 1973) - Part 10, do NOT listen to the devil
http://www.youtube.com/watch?v=6C7hnw7JP7g

Hmm ...

Input from the Book of Esther:

Andagtshæftet Bibelnøglen (Modt. 12 sep 2009) www.blr.dk

=== citat start ===

Tirsdag 29. december (2009)

Est 8,1-17

Vendingen

En guddommelig kongekan ikke tage fejl. derfor kan hans love ikke
omstødes!

Men man kan lave en anden lov, der er modsat rettet den første, så
de ophæver hinanden.

Mordokaj, der nu er rykket op på Hamans plads, bliver sat til dette
juridiske arbejde.

Resultatet spredes ud i hele riget.

Dette vækker naturligvis enorm glæde hos jøderne, der de sidste to
måneder havde levet med dødstruslen over deres hoveder:

nu er det dem tilladt at forsvre sig, hvis nogen stadig tør efterkomme
den første lov, der gav tilladelse til at angribe dem.

Og samtidig ryster dette mange ikke-jøder:

de aner Guds storhed bag alt det, der sker og omvender sig til
jødedommen.

Dette stemnings-skift, der begyndte med Hamans hustru, har nu bredt
sig ud over hele det mægtige rige.

Det hele vender nu:

jødernes sorg og rædsel vender til glæde.

Den hadske stemning vender til ærefrygt.

"Du forvandlede min klage til dans,
du tog min sørgedragt af mig og klædte mig i glæde" (Sl 30,12)

=== citat slut ====

Nøgleordene (v6):
Jeg kan umuligt bære at se ... jødernes undergang IGEN !!!
Ihukom Auschwitz og de andre modbydelige gaskamre m.m.,
Herre! Hør vor bøn.

-

Interrupt from ...

10294 news:4b377677$0$283$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/18d13b511ebc08f4

> December 13, 2009
> Bank Robbery scene with zombie policeman.
> Peter Sellers as Jacques Clouseau in The Pink Panther
> http://www.youtube.com/watch?v=XPq3B6K7GIQ

"Ateistisk" kommentar:
En *Robot* kan altså godt fejle (ligesom Guds engle også kan fejle, Job 4,18)

10309