Masser og endnuflere urimeligheder...
Fra : Tommy Pedersen

Dato : 28-12-09 15:52

For min sag har jeg forsøgt at tale med fremmed damer i det offentlige, men
altid blevet enten afvist eller undskylt med at de er optaget.
Egentlig var det bare endnu et kontaktforsøg, som gik lidt for skævt med den
forkerte person på det forkerte tidspunkt og den forkerte måde og måske også
det forkerte sted. Hvis hun ikke havde skreget eller gjort modstand ville
jeg ha sluppet hende og brugt tiden til at forklare hende min situation. Jeg
holdte hende for munden for at ikke alle og enhver skulle komme rendende og
forstyrre, som de før har forstyrret min kontakt i det offentlige når jeg
har forsøgt at tale med en dame, fordi de syntes nok min tale er påstødende
direkte. Jeg er åben.. "ærlig".. oprigtig! i min tale. Mange ting og
aspekter folk ofte har svært ved at forstå eller forholde sig neutral til.
Hun bed, og sparked, og pæred brillerne af mig så jeg måtte finde nogle ny.
Jeg tillod det sådan for at vise at jeg ikke vil undertrykke hende, at jeg
ikke vil hende noget ondt, så hævnen var der... men kan hun få nok?
Få uger senere ringede politiet og spurgte til sagen og de havde fundet mine
ituslåede briller, angivelig som det enest fysikalske bevis mod mig. Så sku
de bare ha gjort ofret til et mere åbenlyst offer, så under afhøringen
forsøgte politimanden at udnytte min samvittighed og ærlighed med den
naturlige længsel efter en dame, til at få afhøringsrapporten til at lyde
som at jeg ville voldtage hende eller udnytte situationen til at føle intimt
på hende. Med forskrugninger og fordrejninger forsøgte politimanden 3 gange
at få det til at lyde sådan, og sådan står det idag i rapporten som
juristerne læser om sagen. Efter afhøringen afpressede de mig endda min
kemiske kode. Politigården er næsten en bunger med armering alle vejne, hvad
skulle jeg ellers gøre, jeg var bange for aldrig komme fri igen. Det blev
senere klart hvad de ville udnytte denne kode til.
Skremt fra vid og sans over sigtelsen havned jeg i psykiatrien, "hvor de
hurtig fandt deres egen kendelse af at jeg er skyldig". De forsøgte at holde
mig der mere end 10 dage fordi de vil hellere spære inde og bedøve med
medisin end at hælpe folk socialt. I det moderne samfund (og i psykiatrien)
skal man bare forholde sig i ro og sige ok, alt iorden, som i vil ha det.
Psykiatri er skrækkelig, umenneskelig tvang mod folk der i forvejen har det
dårlig, og medisinen gør det ikke altid bedre men kan også være med til at
skabe endnu større angst og terror i patienten. Har lagt mærked til hvor
respektløs de behandler mennesker i psykiatrien, særlig hvis folk gør
modstand mod dårlig medisin eller på grund af medisinen kan det nemt
eskalere med den lovgivning psykiatrien har til rådighed. "socialpsykiatrisk
tilbageholdelse på skærmet afdeling... hvis man er heldig" Fint ska de lyde
ordene for ikke være for skræmmende eller fornærmende.
Lidt forinden fandt jeg nemlig ud af hvon de virkelig anser "psykisk" syge
mennesker. I en rapport hvor de forsøgte (ligesom politiet) at udnytte mine
egne ord og udtalelser at vende og dreje det så det kom til at lyde som om
at jeg! mener at begge mine forældre er syge i bolden. Altså deres diagnoser
på mit ansvar og at spille min familie sådan op mod hinanden syntes jeg
virkelig er uforskammet respektløst. Og hvis i tror dem at sydomme som
skizofreni kan være arvelig.. så vil jeg gerne de viser mig sygdommens
genetiske struktur inden de udtaler sig om det, ellers er det bare en for
nem måde at diagnostisere på for at sælge beroligende medisin til masserne
så de fleste mennesker forhåbentlig ikke er for vrøvlede, oprørske eller
besværlige. Desuden, hvor er individualliteten (som er den mest udprægede
naturlige forskel hos mennesker) hvis de bare skal standardisere den
menneskelige bevidsthed med (gennemsnitlig beroligende og sløvende
bedøvende) medisin...
Jeg begyndt at studere paragraffer trods alle de ulogiske modsigelser der er
i lovgivningen, de har bare så mange paragraffer at de sagtens kan finde
noget mod de fleste mennesker. Juristerne og de magthavende har det alt for
nemt med lovgivningen, selv på trods af grundlovens §83 "Enhver i
lovgivningen til adel, titel og rang knyttet forret er afskaffet." om end en
reflektion af menneskerettens "alle er ens for loven" kan den også forstås
som at jurister ikke har forret til at dømme over andre mennesker.
(lovgivning er humbug hvis i spørger mig)... men de er ikke de enest
skriftkloge idag, bare fordi de har gået i en "fin" skole.
Syntes ikke andre end hende har krav på at ydmyge mig med yderligere straf
eller hævn, da jeg ikke har gjort nogen andre mennesker "uret", eller noget
andet en at forskrække og måske fornærme hende.

En dag kontakted mig endnu en politimand. Afhøring i en sag fra nordsjælland
hvor de hævder at ha fundet mit genetiske materiale, i forbindelse med et
væbnet røveri hvor der skulle være blevet truet med en kniv... aha... jeg
har ikke været der ovre på den tid og hvor våger de at forbinde mig med at
være truende med våben!? Desuden undrede politimanden sig også hvon jeg i
mellemtiden skulle være blevet 20 cm lavere. Er stadig spændt på om hele
serien af sammenhængende rejsebiletter og kasseboner jeg har fra den dag er
nok bevis mod en lodderlig halvbrudt RNA streng eller hvon hulen de end har
fusket sig til den sammenligning. Så kom der noget der minder om en sløset
frasigelse af anden sigtelse, selvfølgelig på en måde så de nemt kan
genoptage den, eller i det mindste så overordnet myndighed kan vælge
sigtelsen genoptaget i tilfælde af at jeg ville klage. (BONDEFANGERI) Og med
endret journal nr. kan sagen fint køre videre med en hvilken som helst anden
de kan sammenligne den eventuel fejlagtige DNA materiale med. Jeg kan nemt
regne ud at hvis sådanne "fejl" sker overfor mig, så sker det sikkert også
mod en del andre mennesker.

Jeg er social forulempet så det grænser til undertrykkelse. Som politiet kan
sammenlignes med venstreekstremister og romerske soldater, vil jeg hellere
dø i protest, end at skulle leve i undertrykkelse ved frihedberøvelse eller
bedøvende og sløvende medisin og ustandselige nedværdigelser og krænkelser
og fornærmelser i fejldiagnoser og meningsløse sigtelser. Men hvis man dør,
så genopliver de bare en og mareridtet fortsætter... for deres skyldige må
under ingen omstændigheder undslipper straf/justitsmord. Derfor de hellere
vil straffe end at frikende uskyldige for at være sikker på at ingen
undslipper nogen straf. Venstreekstremisme, kald det hvad i vil, men nogen
magthavende er bange for ikke kan styre alle andre mennesker, de er bange
for de ikke har kontrol over alle, derfor styre de med jernhanske (justits)
uanset hvem eller hvor mange det går uskyldigt ud over i alt fortrolig
tavshedspligt ved lukket ret osv./etc. (justitsmord).
I deres øjne er det alt sammen bare fordi man har en psykisk diagnose som de
ofte simpelthen bare presser ned over hovedet på folk.
Og i den fortrolige tavshedspligt ligger den indlysende korruption hvis
sandheden ikke kan vises frem.
Jeg er stadig "jomfru", eller så vidt at jeg aldrig har været tæt på et
andet menneske, aldrig har haft noget forhold af nogen art.

Info til yderligere efterforskning, hvis nogen skulle være interesseret.
23710783, politiets journal nr. 3700-72282-00017-09 i første sigtelse og
journal nr. 0900-76313-00005-09 i anden sigtelse (som omkring den 12.12.09
til 21.12.09 skulle være endret til journal nr. 0900-10170-00523-09).
Folk må gerne vide hvon de behandler folk, og vide at politiet ifølge
lovgivningen har mulighed for at straffe hende også hvis jeg anmelder noget
lignende falsk anklage. Spørg gerne om yderligere detaljer.

Med al den manglende dokumentation for vidne og vidnes oprigtige udsagn og
vidnes oprigtige tilstand er den største uret kun sket mod mig, for de kan
ikke bringe sand vidnesbyrd mod mig, sande og klare nok til at vise
offenligheden fordi uretten ville kunne gennemskues.
Med al den manglende dokumentation for alle DNA analyser og hele
sammenligningsprocesser er jeg ikke indvolveret i anden sigtelse.