Strømtrekanternes mystik er nu demystifice~
Fra : Bo Carlé

Dato : 28-12-09 18:57

Der søges en del på en løsning af strømtrekanter, kan jeg se.
Søg ikke længere, løsningen kan findes lige her.
Kan skam også konstrueres i hånden med: Kort med øer.jpg,
eller eget kort, ved at hente GIMP2 eller brug Photoshop.
Bemærk at ikke mange andre programmer kan udskrive Kort med øer.jpg OK!
De to omtalte programmer kan denne kunst!
At udføre de 104 eksempler i hånden, kan tage tid,
men du skal/bør også kunne udføre strømtrekanterne i et søkort! Programmet
bruger millisekunder.
Link i mappen til det hele.
-
Klik på Download i rammen for at læse mere om dette på siden:
http://www.navigationsprogram.dk/
Mappen indeholder 3 exe filer og er på 11.2 megabyte når hentet\udzippet og
klar til brug.
Kildekoden til programmerne er inkluderet.....også til din Lommeregner
-
Strømtrekanternes mystik er nu demystificeret. Hjælp filen: stroem1.chm til
programmet er på

1.519 Kb. og her står det hele.
-
104 eksempler til konstruktion af 1. og 2. strømtrekant er inkluderet.
-
Mappen indeholder også exefiler, så programmet Winbatch er ikke nødigt at
installere,
medmindre du vil REDIGERE filerne. Og hvem vil ikke det?
-
Nej, det koster ikke noget
-
Og et rigtig GODT NYTÅR ønskes til medlemmerne i/af nyhedsgruppen: Fritid
Sejlads
Fald nu ikke i vandet !
------------------------
skrives/skypes
Bo
----

skrives/skypes
Bo
----

Fra : blueocean

Dato : 30-12-09 06:38

On 28 Dec., 18:57, Bo Carlé <greybear...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> programmet er p
>
> 1.519 Kb. og her st r det hele.
> -
> 104 eksempler til konstruktion af 1. og 2. str mtrekant er inkluderet.
> -
> Mappen indeholder ogs exefiler, s programmet Winbatch er ikke n digt at
> installere,
> medmindre du vil REDIGERE filerne. Og hvem vil ikke det?
> -
> Nej, det koster ikke noget
> -
> Og et  rigtig GODT NYT R nskes til medlemmerne i/af nyhedsgruppen: Fritid

Hej BO
Kunne du ikke få din pc til at skrive korrekt danske tegn, det er lidt
svært at læse når både ÆæØøÅå ikke er med i teksten.

Gert

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-09 15:10

blueocean wrote:

> Hej BO
> Kunne du ikke få din pc til at skrive korrekt danske tegn, det er lidt
> svært at læse når både ÆæØøÅå ikke er med i teksten.
>
> Gert

Det er mærkeligt, for Bo's oprindelige indlæg står korrekt på min PC med
alle danske tegn, men i Gert's svar er der sket en konvertering, så de
forsvinder ... mystisk ... En nisse?

Flemming Torp